|
|
|
|---|---|
|
Hej. Förra veckan frågade jag om lite tips angående varför jag inte fick in värme i min kärra. Jag bytte termostaten och det fungerade hyfsat. Men till min förskräckelse märkte jag att det läckte ut kylarvätska (ocgh inte lite) ur termostathuset. När jag demonterade huset fanns där ingen packning alls! Satte dit en ny och skruvade fast allt igen. Det fortsatte läcka (någonstans vid de två övre bultarna i termostathuset.) Hursomhelst så ser det ut som jag måste lämna in kärran eftersom jag inte kan lokalisera läckan. Därför skulle jag behöva lite tips på bra verkstäder runt huddinge området. Jag har blivit tipsad förut att det ska finnas en riktigt bra liten verkstad i Huddinge som inriktat sig på BMW, men jag vet inte vad verkstaden heter. Är det någon som vet? | |
|
Per Larsson bil & motorteknik AB Tel: 08-711 06 87 Lägg in det numret i din mobil för det går nämligen till, vad jag tror, en av sveriges mest kompetenta mekaniker. M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
JWR i Tyresö kan jag varmt rekomendera!!! Mycket kunnig och dessutom trevlig som tusan... MVH Peter Z |
|
|
Måste hålla med STEPHAN om att Per Larsson på bil & motorteknik är nog Sveriges bäste mek. Dessutom får man alltid ett väldigt gott bemötande där. Mvh Kim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.