|
|
|
|---|---|
|
Hej Har blivit erbjuden att köpa en 528 med all utrustning utom skinn. Den har gått 9200 mil och är i perfekt skick. Svnesksåld och fullmatad. Jag får köpa den för 100 000 jämt. Är det ett bra pris? mvh Ola | |
| Synd på avsaknad av skinn. Sedan eller touring? Årsmodell? Men runt 100k, måste väl vara ok för en svensksåld lågmilare. | |
|
Sedan årsmodell -96. Alufälg till sommar och vinterhjul - defavärmare- integrerad telefon - gardin ja du vet allt.. |
|
|
100.000:- är bra pris för en 528i Sv(år)-såld;) med de få milen, slå till. ------ Länk Länk |
|
| Vad brukar de ligga på?? | |
|
110-125 med skinn. ------ Länk Länk |
|
|
Aha såg nu årsmodellen, 100.000:- för en 96:a utan skinn är förmycket, 85.000:- skulle jag bjuda för den bilen. ------ Länk Länk |
|
|
Ok - oavsett skick alltså. Ja jag får väl testa, men jag tror inte han ger sig på 100 000 |
|
| Glömde skriva att det var en 528i men det kanske inte påverkar priset | |
|
Jag tycker känns bilen fräsch och allt är i sin ordning så kanske det är värt pengarana är den svensksåld ? Sällan man hittar felfria examplar eller känns bra.. då får man provköra många objekt |
|
|
finnen69: du skriver all utrustning utom skinn, är du säker på detta? Har bilen: * Elinställbara stolar med minne? * Navigator/TV? * Regnsensor? * Stereo med CD-växlare och DSP? * GSM-telefon? * mm mm Begreppen "fullutrustad" och "all utrustning" används tyvärr alldeles för ofta på bilar som inte har all utrustning. Tycker att 100' låter mycket för en -96:a även om den är svensksåld, fint skick och med låga mil. Det är trots allt en 9 år gammal bil och det finns massor av 5-serie bilar till salu. ___ BMWCS #5157 |
|
|
Håller med "programmer", att bilen skulle vara fullutrustad utan schinn tror jag inte på. /Simon |
|
| All utrustning utom navi - så ni har rätt - fullutrustad var den inte. Allt annat uppräknat ingår | |
|
Har den rattvärme, EDC, utökad läder, servotronic, bensinvärmare(sk standheizung) t ex? /Simon |
|
|
Rattvärme bensinvärmare Triptronic ( vad är servotronic?) Men inget läder |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Dubbla rutor, elrollo bak, rollo på sidor, avtagbart drag, skisack, servotronic, PDC, sportchassi? Personligen anser jag att 100' är för mkt för en -96. men om du tycker att den är värd det så köp för det är ändå du som bestämmer. Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Det beror helt på skicket, jag gav själv ca 15-20´ extra när jag köpte min för att få en i fint skick. det har jag inte ångrat en sekund. Det är värt mycket att ha en bil som är på vägen istället för i verkstaden..;) Hoppas själv att jag hittar en köpare till min som uppskattar ett fint exemplar. Ska bara bestämma mig OM jag ska sälja den...:) Kom på en enkel sak, kolla på ratten om det är räfflor kvar i den. är den blank har den gått lite mer.(går även att skruva svensk-sålda även om det är ovanligare) Min har gått 10 500 mil och den har tydliga räfflor kvar i ratten. Ha dé "Livet är billigt, det är extrautrustningen som kostar.." |
|
andha45 |
528i hade skinn som std i Sverige från starten jan 96 - så kolla ordentligt att blien verkligen är svensksåld. PH |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.