AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
948

BeTe i Växjö

Visa användare
36
ofors
518i -86 E28
523i -97 E39
Hej !

Har hört massa bra o dåligt o Bete i växjö, men trots de så lämnade ja in min bil där i tisdags 8/3. De va bra gjort utav mig efter som att de bara tog hälften så mycke betalt mot Rs-bil.
Trots de så har BeTe varit auktoriserade från -79 till -95 så dom borde ju veta just e34 540 bäst. just mycke riktigt skulle i samband men oljeservice kolla oljepumpen o dom va ,mycket hjälpsamma med de dom hade till o med gjort liknade jobb tidigare. de på Rs-bil bara kollade på mig o undrade vad ja prata om.

Sen är de ju så att Bwm`s priser är satta på ackord och dom kunde absolut INTE tänka sig att baka i hop priset oljebyte och kontrol av oljepumpen i samma pris nej då. De skulle inte förvåna mig om dom häller i den nya oljan o sen häller ut den för att kolla oljepumpen.

Så till Bete ditt kommer ja att åka fler gånger trevlig o kunnig personal.

/ Fors
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Personalen på BeTe har alltid varit väldigt trevliga när jag pratat med dem, men faktum är att RS-bil har haft bättre priser på de jobb jag frågat om. Dessutom har RS-bil haft möjlighet att ta in bilen snabbare än BeTe, varför RS fått mit förtroende så här långt.

Så jag har ännu inte "provat" BeTe. Dock vet jag att de har ett bra rykte i stan när det gäller BMW-reparationer.

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
sw
460
swe-boy
420D -15
har aldrig haftproblem med BeTe.

Trevlig , hjälpsam och kunnig personal
Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Jag har bara handlat reservdelar på BeTe, men jag instämmer... Bra och trevliga.

"Pain Is Just Weakness Leaving The Body."
Visa användare
1.438
300+
M3 Coupé -94
Har nästan bara haft problem med RS.
Aldrig problem med BeTe.

/// B-O
M POWER- När du älskar att KÖRA!!!
Min:Länk
52
205
528Mora
528iA -97
Lämnar också in moran hos BeTe, det har alltid fungerat bra. Senast lämnade jag in för byte av kylare och oljeservice och det blev ju ”lite” billigare jämfört med RS Bil.

Länk
Kl
322
Klabbe
325i Sedan -05
Kan enbart instämma med ovanstående talare! Tycker de är väldigt kunniga å trevliga!
Ska in me bilen på oljeservice nästa månad och kommer fortsätta serva bilen där så länge jag har den, vet att det blir bra gjort!

MVH

Min 328; Länk
Visa användare
1.126
bood
320d xDrive Gran Turismo

BMW CS #761
Jag använde BeTe mycket innan och de var alltid bra. Nu för tiden åker jag till RS för att få rätt stämplar i serviceboken och jag tycker de sköter sig bra också. Men BeTe är förmodligen billigare.

"BMW six appeal"
Farkost:Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.