AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
9.302

DUMPVENTIL UTAN TURBO

Sida 2 av 3
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Det blev en tråd med flera skratt...
Pa
213
Parham
BMW 528 -98
har du ingen turbo bil...glöm dumpen...det kommer varken låta psch...posch...pasch...mish...eller något liknande som kan uppfattas som häftigt. Vill du ha en sådan bil är inte bmw nåt för dig...då föreslår jag att du köper en Evo eller supra lr liknande...dom är snabba snygga och låter jättefint.

"I´ll make him an offer he cant refuse"
Det blir till att köpa en visselpip från danmobility......!

--- Vill bygga 2,7L motor, med eller utan turbo???? ---

www.dnstrading.se
Xt
292
Xtr4
320i Cab -02
Tobbe A:

Instämmer med dig! Då får du iaf till ett löjligt roligt ljud "visselpipeljud" hehe :)
Ax
722
Axel_E30
325 IM 89 (fin)
325 tic 84 (kul)
325td 91 (bruksbil)
320 86 (junk)
pharam: varför inte köppa en BMW köppa en turbo och en dump och svära litte, och köra ifrån suprorna och evosarna ;) med puff sniff snuff ljudet ;)
em
339
emhå
525i -88
Stoppa in ett gammalt bollhorn i ändröret... kromat OCH ljudligt på en gång...=)
Hu
3.734
Hubbe325
520dAT -08
Axel E30: Dagens svenska lektion: låta,köpa och lite. Har inte orden kort vokal skall de inte dubbeltecknas.

/Christofer
Xt
292
Xtr4
320i Cab -02
Hehe :)

Talband på Åhléns är att rekomendera ;)
sa
9
sadir
bmw m3 cab 98
dump på en bmw utan turbo??
roliga saker skall man behöva höra!
men ljudet från bmw 6an är ju de goaste man kan höra.
skaffa turbo bil om de inte passar!!!

eller?
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
bmwn´s 6a i e30 är det goaste ljuder som finns! det blir inte sämre med turbo heller!

Be
202
Benn
525iA M 2003
Eller varför inte skaffa en bmw med turbo snurra fast det är ju mycket pengar! Gamla 745 hade ju en 3,5 liters sexa med turbo och jag vet att i sydafrika släppte bmw en motsvarighet till M3 med turbo!!

BMW for the man inside you!
Haha, skönaste tråden!
Ska nog dra till butterix i helgen o köpa sån där makkapär man fäster i slutet av avgas systemet och dra fast den med en loppa på farsans bil! =D
Det är ju första april imon så!!! =D

Shake That Ass
eller är det idag? som det är första april?

Shake That Ass
mi
101
mika2
325i -92,530d e61 -05
här har ni en sida med en elektrisk dump för ikke turbo bilar
Länk
fr
147
frallan82
328i e46 -98
318ik e30 -87
Vilka j"#¤% nollor det finns här. Här ställer en kille en fråga och så sitter folk och skrattar åt han och gör sig rolig på hans bekostnad. Jag har ingen aning var man köper såna saker och kan därför inte hjälpa han, och låter därför bli att skriva. Men blir så sne på vissa muppar som sitter och skriver skit o skrattar åt han. Ge f*n i att göra inlägg om ni inte kan svara på frågan. Lär av mika2, bmw3 nicke79. Verkar va dom med lägst inlägg som skriver de vettigaste sakerna. Verkar som många här (inte alla)som gör mycke inlägg i själva verket sitter och skriver skit och inte har nåt att komma med.
Ma
106
Markus_M
BMW 323i Coupe -00
Man ska kunna bygga en fusk dump till bilar utan turbo men vet inte hur man gör men jag vet en kille som vet hur man gör o det ska tydligen vara ganska änkelt.

BMW, när du älskar att köra!
Visa användare
1.026
Forry
523i -97
Finns ett gammalt ordspråk som passar bra här ,
Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
Att vara nedlåtande och ha roligt på andras bekostnad ser ut att vara ett "folk"nöje bland många på den här sidan. Bara för att vi äger eller tycker om en Tysk Svenssonbil så ger det oss inte rätten att spela översittare.
Har man inget konstruktivt att säga så kan man alltid hålla käften, för övrigt borde det vara upp till moderatorerna att säga ifrån och inte bara överlåta det till medlemmar.
Ha en bra dag
Göran

Min bil
Länk
Di
74
Divan
E36 Coupe -92
Fast jag har en polare som går meck han sa attman kan få fram pppffffssss ljudet på andra sätt också

//Divan
kr
80
kruz_power
318I - 88
Divan. hur??

• BMW • Team PuffSpin Racing •
♥ BMW - Körlek vid första bakvagnskastet ♥
Di
74
Divan
E36 Coupe -92
Jag ska kolla med honom Han e på praktik just nu men kan kolla.

//Divan
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.