|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Några bilder på M-Sport pkt till E90: Länk Länk Länk Länk Keep Your Distance! |
|
betriebsanleitung3 |
Det liknar en förfulad Audifront |
| Har kollat ett antal gånger på olika bilder med E90 med M-sportpaketet och jag gillar det inte alls måste jag säga. Bilen ser så "fyrkantig" ut på något sätt. Må hända att det ser lite bättre ut IRL men jag skulle inte satsa på det! | |
|
Bilen "hänger" med läppen på något sett, ungefär som en gråtande unge.... :-/ Det är inte ofta som jag tycker att Touring versionen ser bättre ut än limo versionen. ___ Läs begagnatguiden! Länk |
|
| Jag var in på Novation häromdagen och såg M-paketet "live". Fälgarna är helt OK, en av de bättre till E90/E91 (vilket i o f s inte säger så mycket eftersom merparten är fula). Jag håller dock med André och Mugge om det övriga, speciellt hängläpp-kommentaren tycker jag var träffande. | |
|
Ser ut som masken dom har på scary movie :P Nej snyggt var det INTE iaf. Mvh Jojje |
|
|
www.bilhusetab.se har en E90 320i med nya "Sportpaketet" Samt MIN 325 som jag får till helgen!! :-) Livet är underbart när underlivet är bart |
|
|
Jag kommer att satsa på M-Sportpaketet på min kommande 330. Bakspoilern ser aldeles för tam ut iof. Men frontspoilern ser bra ut. Keep Your Distance! |
|
| fysatan vad E90 är fula bilar :S | |
| Fenriz, Allt sitter i betraktarens ögon. Är en E30 så häftig idag? :-) | |
| Det märkliga är bara att även om många tycker att E90 är en designmässigt lyckad bil så är det, i förhållande till tidigare modeller, ovanligt många som tycker raka motsatsen. Personligen tycker jag att det tagit tid att vänja sig vid den nya designen även om jag aldrig tyckt den varit ful. Om vi tar tex e39 vs e60 så måste jag säga att e39, som jag förut tyckte va hur snygg som helst, idag ser hur gammal och trist och slätstruken ut som det bara kan bli. Snart tycker jag nog samma om e46 vs e90. Tycker dock att vissa drag i dom nya modellerna är något vulgära, tex baklyset på e60 och m-fronten på e90 (på bild). Har dock sett e90M IRL i svart och det såg faktiskt riktigt bra ut. Blir viss skillnad om man ser bilen på normalt avstånd och höjd än om man ser den rakt framifrån i markhöjd. Surläppen försvinner något. | |
|
Jag tror att det är en mognadgrej också :-))))) För nåra år sedan när jag köpte en 320ik -90 så var jhag välden nöjdaste bilägare och den va snyggast på hela jorden.... Så jag låter bli att tycka något för Fenriz skull;-) Livet är underbart när underlivet är bart |
|
|
B3 "Personligen tycker jag att det tagit tid att vänja sig vid den nya designen även om jag aldrig tyckt den varit ful. Om vi tar tex e39 vs e60 så måste jag säga att e39, som jag förut tyckte va hur snygg som helst, idag ser hur gammal och trist och slätstruken ut som det bara kan bli." Så känner jag med. Tror att det tar tid att vänja sig, när man väl har gjort det så finns det ingen återvändo. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.