|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
ÄR DETTA det riktiga prylarna eller är det någon slags prototyp?? Länk Mvh Marcus Livet börjar vid 9G... | |
| Tror den är photoshoppad..eller? | |
|
ja jag tror åckså de... Toni |
|
|
Länk Länk Detta är däremot trevligt... Mvh |
|
|
det är RIKTIGT trevligt Toni |
|
| Rätt uppenbart phoppad om man kollar nån sekund på bilden. Ser mest ut som M-paketet till e46 efter facelift som smälts fast lite halvdåligt på en e90. | |
|
Den är garanterat photoshopad. Bifogar länk till originalbilden Länk /Fredrik Swärd |
|
| den photoshoppade bilen var ju rätt så snygg | |
|
Precis om Rammstein säger är det en E46 front. Ser riktigt taskigt ut. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| Bilden som finns i senaste bilsport på E90:in som har nåt paket,är riktigt snygg! men va är de för nåt? | |
|
Haas: Det var Mattig`s kommande paket. Bilden är photoshoppad, men den kommer troligtvis att se ut så. MVH / Jacob |
|
|
Haas: Touringen dom visade på nästa sida var något i denna stilen. Länk Länk Länk MVH / Jacob |
|
|
de karossdelarna Jakob_m3 länkade till finns med på tillbehörs-skivan jag fick på BMW i lördags. BMW original alltså!!! Livet börjar vid 9G... |
|
| Kolfiberläppen var läcker! Förstärker liksom designen av fronten ytterligare. Kul att ha, tills dess man drar in den i någon trottoarkant eller vägbula vill säga... | |
| Kolfibern var riktigt snyggt! | |
| Kolfiberdetaljerna ser ut att vara fästa med dubbelhäftande tejp och komma från Biltema... Hoppas verkligen inte att det där ska föreställa nåt slags M-paket. | |
|
Crisse, Nej det är inte nåt M-paket, men det är BMW org aerodynamik. |
|
|
Crisse: Länk MVH / Jacob |
|
| Någon som har några bra länkar till bilder med e90 Med M-sportpaketet på? | |
|
Kolla in Lindholms bil i Umeå. De har en 330xd med m-sportpaket och en 320i. Bägge E91. Men SNYGGT |
|
| Här finns lite bilder Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.