AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
676

Ni som är ///M ägre kolla in denna.

Gå till www.surfnet.fi/~andreas där hittar ni ett illegalt race som är GRATIS att gå med i denna sommar. 3000 mil genom europa, SPECIELLT för BMW ///M ägare!

Support Your Local Big Red Machine!
-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Svårläst sida... =(

Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Låter lite som Gumball.....
BMW Kungen
Det står Gumball längst ner på www.surfnet.fi/~andreas

Mvh
//Kungen

Övriga bilar:
Ford Scorpio -88 Ford Transit -97
Har haft:
BMW 518i -83 MB 230i -87 Ford Sierra -84
Finns det intresserade bland oss?

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Har för mig att det är en Merca kille som brukar ta hem segern, så det vore ju skoj om en BMW kunde ta titeln.Själv har jag varken tid,råd eller lust att utsätta min bil för detta, men det kanske finns någon/några andra BMW ägare här som skulle kunna tänka sig att ställa upp.
Han med Brabus "MEGACAR" vann Gumball ifjol. Men idag sitter han häktad i Tyskland för att ha lurat folk på pengar genom hans "investeringsfirma" www.kimble.org Men det här är inte direkt ett "race"...

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Gumballs startavgift är för övrigt £6.000 alltså typ 100.000 kronor! MEAN MACHINE är gratis.

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
bayrische och ni andra: MEGACAR-killen är ingen mindre än super-hackern och datasnillet Kim Schmitz...visste dock inte att han satt i finkan. Senaste snacket om honom var hans belöning på 10 miljoner dollar för den som lyckas få fatt på Usama Bin Laden... något som ifrågasatts då det ryktas om att Kim Schmitz numera är bankrutt.

Delar min åsikt med Jocce, har heller varken tid eller lust att utsätta min "ögonsten" för detta, även om jag tror att de har förbannat kul.
Stoffe, det visste jag också, men han har inte endast varit data-hacker de senaste åren. Han har en firma som heter MEGACAR, samt ett investeringsbolag KIMVESTOR m.m. delägare i LETSBUYIT.COM så visst kan vi också. Större EGO än Kim Schmitz har då aldrig skådats.

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Men han är bankrutt det stämmer. Och häktad.

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Och skulle sända sitt eget självmord via Internet. Verkar som han ändrat sig nu eftersom han så ödmjukt titulerar sig "His Royal Highness King Kimble the First". Smidig kille verkar det som... :-)
Nu har vi gått lite off-topic igen....

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
bayrische: Tackar för den utförliga infon!
Pa
124
Palm
325i 87:a Rieger-cab
Schnitzer S3 94:a baserad på M3
Väntar på svar.....

ja ska va med
netsix
Jag var inne och kollade på sidan och den var ett riktigt ripoff av gumball 3000:sidan. Men kan ju kanske vara samma arrangörer. Sen så stod det 3000 miles är det eng mil eller svenska. Är det eng så är det isåfall ca 480 mil. Har anmält mig till SSRC lopp men det hät är ju gratis så får man se lite av europa samtidigt. Jag har ingen M-bil men jag kan väl få tränga in mig ändå.
Kanske man skulle anmäla sig....hhmmm..

/netsix
Vem som helst får anmäla sig, det står ju att ingen skillnad på "hardware" GUMBALL ripoff hit o dit, men GUMBALL o rip-off från Cannonball run och GUMBALL the movie.

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Palm... var ska du vara med?

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
netsix
Jag menade att sidan var en ripoff alltså.

/netsix
Jo, men iden är ju rätt bra. Litet svårt kanske....

-or else-
Hells.A.
NOMADS FINLAND
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.