|
|
|
|---|---|
|
Finns ett liknande tråd om detta,men i norrköpings trakten,la in ett inlägg där men verkar inte få svar,så jag prövar med detta... Vart kan man kolla efter lediga garage i sthlms/sörmlands trakten? Ska använda de som bilförvaring och även mek-garage... | |
| Ingen som vet? | |
|
Lyfter tråden yttligare än gång då... Men nån som ju vet vart kan kolla om de finns lediga garage i dessa trakter?? |
|
|
Haas, Håller på att kolla detta, och hade faktiskt tänkt lyfta tråden jag också :) Återkommer, (eller om någon annan har något bra tips?!) Mvh / Peter |
|
|
Jag hänger också på letar garage/mekplats till min M5. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Äntligen börjar de hända nåt... tooon: Låter mycket bra,för hojta till när du vet mer... M femman: Vilken del av stan håller du till/bor? |
|
|
Slå en signal till Lee Sandberg i Gnesta, Han har ett nytt entusiastgarage på gång i Årsta. Mkt seriös kille. F.d colorod magazine/colorod media. |
|
|
Ingen som vet om det finns nåt i Norra Sthlm? Mvh |
|
| Samma kille har entusiastgarage där också... Tensta. | |
|
Okej,låter intressant!! Hur kan man få tag på honom då? |
|
| På tel : 0158/31052... | |
|
tack så mycket! slår väl en signal efter helgen... Har han fler garage än i Årsta och tensta? |
|
|
Tror att de är de enda han har... Mvh, Magnus. |
|
|
Okej...får höra vad han har sen... Men va är de för typ av garage han har? |
|
| hobby och entusiastgarage... möjlighet till både uppställning och mek. | |
|
Tar uppe denna tråd igen.. Gav inget napp hos den killen...ingen som vet något garage som vill hyras ut? va mycket svårare än jag trodde att hitta nåt.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.