AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
9.859

Lyxbilar till uthyrning?

Hej jag undrar i fall någon vet någon firma eller nån privat person som hyr ut Lyxbilar eller över fetta sportbilar??

Toni
Beror på vad du är ute efter. MABI Länk har ju en del roliga bilar till uthyrning, t ex X3, X5, Mustang GT, A8 m fl. Dessutom finns dom representerade på flera orter runt om i landet. Är du ute efter typ Ferrari, Porsche, Bentley o s v har jag däremot inga förslag tyvärr.

//Chrille
Hittade denna förresten Länk .

Bilförmedlingen i Gbg hyr ut Ferrari 355, Porsche 996 Cab m fl.

//Chrille
okej...jag hade typ tänkt e46 m3 Ferrari, Porsche såna bilar typ det hade varit skit bra om nån hade vetat var man hade kunna göra det eftersom jag har letat skit mycket :(

Toni
Jo jag hitta åckså den sidan men grejen är att ja vill köra själv

Toni
Ka
195
Karl Wågman
528i -84
528i -86
525i -95
Tänkte bara flika in att det är knappt att man får hyra bil överhuvudtaget om man är under 24. MABI har väl den gränsen t.ex. Förmodligen blir det väl jättesvårt att övertala någon "superbilsfirma" att få köra när man är 19.
jo jag vet men det är inte till mig det är till min pappa o han e 59 han ska fylla 60 så som present så tänkte ja stå för kåstnaderna men det är på hans namn o han som ska köra bilen men ja fattar va du menar_____Karl Wågman

Toni
HD
1.579
HD91
E61 523i touring
E61 530d touring
Här kanske det finns något intressant om du gör en förfrågan, jag vet att de i alla fall förut hade rätt trevliga bilar från Ferrari att hyra ut. Länk

-M5 E34 Limousine register Länk
HD91___det va en bra sida ja ska ringa dit i morgon o höra med dom hoppas att det finns finna bilar bara :)

och tack till alla som försökte hjälpa till

Toni
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Ett tips: hör med nån bilhandlare, som har några fina bilar "på lager".
ja tänkte ringa o kolla med den där länken som HD91 länkade men annars e de en bra idé_____bmwlundqvist men tror du verkligen dom skulle gå med på det?? jag är litte tveksam på det faktiskt...

Toni
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Det ska finnas/fanns ett ställe i Malmö där man kunde hyra bilar som man själv fick köra. En kompis och en kompis till honom hyrde en Countach för 1000 kr / timme om jag inte missminner.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Alternativet är väl att skicka farsan till Las Vegas för där finns det garanterat hyrbilar för allas tycke och smak.

___
BMWCS #5157
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.