|
|
|
|---|---|
|
Om man tittar på listen under framljusen på en E39, så är det bara en rak list. Men jag har då och då sett bilder där den listen är formad efter dom två strålkastarna (inuti insatsen). Jag tror att det E39, inte säker alltså. Om det är till E39, hur får man tag på listen och måste man byta strålkastarna också? (Är den formad efter listen också). Vad heter den listen eller paketet? Tack på förhand. BMW följer inte utvecklingen, dom leder den. | |
|
nej du tänker nog på E46 där listen är urskålad för strålkastarna Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns nog "ögonalock" som tillbehör även för undersidan av E39 ljusen har jag för mig som påminner om E46. ///MVH Hasso Länk |
|
huuuu ögonlock....svär inte på en söndag Hasso.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Ja helt rätt E46 är det jag sett. Om det finns liknande till E39 vet någon vart man får tag i dom? BMW följer inte utvecklingen, dom leder den. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är en hemlighet som varken jag eller G-M avslöjar :) Jag har sett det på en E39 men vet ej om det var nått hemmastuk men det finns profilskurna till ovansidan för E39 hos div stylingfirmor. ///MVH Hasso Länk |
|
Lågoddsare torde väl vara dom tyska vulgo stylingtillbehörs firmorna: FK , D&W etc etc Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.