|
|
|
|---|---|
Beemer_Linkan |
Jepp det är det, men då har jag inte haft många heller :) Saknar henne så ruskigt mycket, måste ha en 7a igen så är det bara! .. Min gamla 7:a ---> Länk Länk |
| Förbaskat snygg iaf.... | |
| Varför sålde du en sån dröm för? Inte rätta tiden att var bitter men nog var det dumt gjort! ;) | |
|
snygg:) //Danne Länk Länk |
|
|
Mjo.. Om man väl haft en 7 serie en gång så har det satt sig i sitt hjärta så är det bara. Speciellt en v12:A Här är min gammla pärla som tyvvär vart stulen :( Ska ha en 750 igen någon gång så är det bara. Med all tänkbar utrustning som skyddar!! Länk /Tony Haagen |
|
Beemer_Linkan |
Näe det var ju inte dumt gjort (Fanns anledningar) , men ja saknar bilen ändå ! måste ju ha nått med större motor nu så ja kan ta daol på flygrakan :) |
Beemer_Linkan |
Power_nisse : Riktigt fin bil ! |
|
Tack det samma! Känns som man aldrig kommer hitta något liknande. men man får väl fara till Tyskland och leta. Finns väldigt många fina exemplar där =) Många e38:or, såg bla en Alpina version av e32 750 på mobile.de lite intressant :P /Tony Haagen |
|
|
Mycket fin....vad tycker flickorna på Lunarstorm? Haha... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
hehe, lät nästan som en utmaning;) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Seven_ : Dom mälter som smör :) skämt å sido , har ingen annan adres att länka upp på =D |
|
lnkan: kolla här, lägg up gratis foto album:) Länk //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Tack ska du ha =) |
|
np:) har själv där hehe:) //Danne Länk Länk |
|
|
linkan: har du börjat leta eller? måste ju fixa en 7a snart, inte långt kvar till sommaren nu ju:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Hehe , kollar faktiskt på E32 igen =) ska nog undersöka om någon vill byta min 525:a mot en E32:a. Jobbigaste är att då är det samma grejj igen , sänkning och vita glas=) Nyss fått hem vita glas runt om till 5:an .. Får se hur det blir :) annars får ja väl sno din då=) |
|
men, det är ju taskigt att sno min, den vill jag ju ha själv hehe:D jo iof.. fast är ju rätt snabbt att byta, och inte speciellt dyrt heller.. sänkningen kostar iof lite mer.. får se hur jag gör på min.. ska kolla på fädrar fram.. men vill inte ha 40mm hehe så det ser ut som epa:p ca 20mm vill jag ha ner den fram,, //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
ok =) Näe men dom kostar ju 800kr iaf bak sen sidorna och fram , blir ju lite =) Du jag hade 35mm fram på min , tyckte det var för lite ja :) Sänkningen sitter på när bilderna togs. Har även 35mm bakfjädrar kvar som jag aldrig satt på. Köpte satsen på bildelsimporten tror ja de var för 2300kr |
|
har org bak på min.. finns ju inga färdiga, och har inte vågat byta ut på mina, utifall nåt blir fel hehe:P hehe ville sänka runt om men kan ju inte sänka bak, pga däcken.. vet ju inte vad som blir förmycket heller, iom att man bara sänker fram.. nåt läre jag göra iaf:) //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.