|
|
|
|---|---|
|
hej alla. Jag hoppas snart bli med bmw (om jag hittar någon som passar mig) jag söker fortfarande efter en fin 528 till rimligt pris.problemet är att jag har snöat in på tv och navigator. Är det någon som har erfarenhet av detta, är det något som man använder eller kan man strunta i det.? min nästa fråga är om det finns cd spelare i dom flesta bilarna. jag söker i 97-00. Hur stor är skilnaden mellan clima anl. mellan stor och liten sådan. Tacksam för svar. | |
|
Hejsan Navi är ett ypperligt hjälpmedel när man är osäker på färdvägen samt så är det bra när man ser tex sjöar poppa upp på skärmen som man inte ser från vägen,bra om man som jag är fiskeintresserad:). TV är kanon när gumman är och storhandlar och du inte vill följa med in. CD-spelare som standard på dom års modellerna är nog inte så vanligt,hur otroligt det än låter så har vi Tyskar en konservativ kärlek till dom gamla bandarna. Lycka till med ditt köp. |
|
|
Hade Navi/Tv på min förra bil och navin användes en hel del medan Tv användes minimalt men som BM säger så kan det vara trevligt att ha när man väntar på frun... Navin var perfekt på semestern i Europa, dels vid vägval men också för att hitta hotell och restauranger, mm. Hade även nytta av den i jobbet när man ska ut och besöka kunder för första gången. Visst det går ju att använda vanliga kartor och skriva ut färdbeskrivningar från nätet men inte lika smidigt. Har inte navi i min bil nu men nästa bil kommer garanterat att ha det. Tror nog att du hittar CD-växlare i många 528:or däremot så är det väl ovanligare med CD-spelare på instrumentpanelen. ___ BMWCS #5157 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.