|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Tjena kennie_535. Var nyss in på din hemsida och såg programmet för den 18:de. Kanske det inte blir nån tripp till Vaxholm eller... Hur många är det som anmält sig? Det är ju snart bara 2 veckor kvar till träffen så vi får hoppas på fler än dom 8-9 du vet att kommer. |
|
kennie_535 |
en polare ska flytta hemifrån så han har ställt av sin bmw så han kommer inte och de e bara 8 som anmält sig det där med vaxholm vet ja inte eftersom att de inte var nån som viste hur parkering och sånt är jag har ringt till brostugan och skrivit in ass den 18:e till och med har tänk sätta lappar på bmw bilar man ser på stan |
kennie_535 |
börjar se mörkt ut de e inga mer som anmält sig |
| Tjena. Ja det ser verkligen mörkt ut. Kanske det inte blir nån träff nu när det är så här lite intresserade? 8 Bmw kan man ju råka se komma i följe fast det inte är nån träff. | |
| Den 18 är det ju Gävleträffen så det lär ju inte komma många... byt datum :) | |
|
tjena. har tyvärr lite dåliga nyheter =( ja blir tvungen att jobba extra 17-18 och kan således inte komma. känns lite jobbigt, men sånt e livet. får hoppas d passar nån annan gång. men annars så har ni ju rätt nära ti gävle så ni kanske kan ses där. ~It's not just a car, It's a lifestyle!~ |
|
kennie_535 |
vad säg som att vi träffas på brostugan checkar varandras bilar och sen drar till jävle då? |
|
Jag ska till Uppsala efter träffen den 18e så jag hakar inte på till gävle...Men kommer gärna förbi brostugan iaf om det nu blir nåt där Min Bil - Länk |
|
kennie_535 |
eftersom att bmw club sweden har träff den 18:e så flyttar jag därför denna träff till den 9 juli och hoppas folk kan komma då tror inte att det är någon speciel träff den dagen det är iaf veckan efter strippen tullinge Länk |
|
Tjena! Missade datumet den 9:e blev det någon träff eller är den flyttad igen? |
|
kennie_535 |
de e flyttat jag har tyvär vart på semester och glömt skriva men vi får hitta på nått nytt datum |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.