AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
6.645

intresse koll om en BMW träff i sthlm alla BMW välkomna

Sida 4 av 5
kennie_535
men jag har kollat och brostugan funkar de finns stor parkering och kostar inget sa evo jocke dom brukar träffas där
så om vi bestämmer att brostugan blir träff platsen

sen så skulle jag vilja att så många som möjligt maila mig och säger att de kommer så ja vet på ett ungefär hur många vi blir
kennie_535
nu har jag till och med snackat med dom på brostugan och det kostar inget de enda är att dom vill att man fikar men de kommer nog de flesta göra så jag tänkt skriva upp den här träffen den 18 och tänkte fråga vilken tid som passar för träffen
mitt förslag är klockan 14:00
ni måste säga om det är bra för att ja måste ringa brostugan och medela dem så de skriver in träffen
"R
25
"Roine"
525 iA -90
Det har visst fallit bort några inlägg i den här tråden från igår. Nåja, kl 14 passar bra. Är det ingen annan än du kennie_535 och jag som har nåt att skriva i det här forumet. Vore som sagt kul och höra från nån annan här oxå.
kennie_535
håller med förjag har fått de till nästan 30 pers men nu är de bara du och jag de var väll minst 5 som snacka intensivt här
"R
25
"Roine"
525 iA -90
Just precis. I början var det ju flera som var på G, men nu e de heldött. Har försökt mejla Tweety på Åland oxå, men inget svar. Ni kan väl höra av er igen så kennie vet hur många de blir. Vore lite trisst om träffen inte skulle bli av nu när det mesta börjar va planerat.
Fr
111
Froberg_racing
BMW M3 smg -03
Sorry grabbar varit lite bissy!! :) men nu är jag tillbaks!!
14,00 låter ju kanon och som sagt brostugan är ju kanon bra för en najs träff! känner mig redan fika sugen! :)

www.fjollrosa.com
kennie_535
då ringer jag till brostugan senare idag och skriver upp oss
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Perfekt! Hur många är vi hittills?
kennie_535
ingen aning fick ihop de till ungefär 30 förut men det är ingen som amilar mig och säger att de kommer så jag kan skriva de i min lista
kennie_535
nu är den här träffen in skriven hoss brostugan kl 14:00 den 18:e

och jag vill fortfarande att folk som ska me maila det till mig
Fr
111
Froberg_racing
BMW M3 smg -03
jag kommer inte ihåg om jag mailat dig men jag tänkte ju som sagt komma! kan du kolla om jag står med??
Froberg_racing_@hotmail.com
BMW M3 SMG -98

www.fjollrosa.com
"R
25
"Roine"
525 iA -90
Nu har jag oxå mailat dig, men kan du fixa en länk till din hemsida som visas varje gång du skriver nåt. Som tex ha det som din användarsignatur.
Just nu finns din länk till hemsidan på sid 2 i detta forum. Kanske inte alla kommer på att kolla det.
kennie_535
så roine nu har jag fixat sidan som signatur
kennie_535
oj vart lite fel
kennie_535
Länk

de e hemsidan så länge
kennie_535
4 uppskrivna på lista hit tills
Sn
54
Snowstorm
BMW 316i Touring -03
Halloj =)

Tillbaka från d döda =P
Nu har du iaf ett namn till på listan din.
Hoppas att ja int blir snuvad på mitt dator användade igen så man kan hänga me lite.
Ser fram emot att åka över o träffa lite folk.

Har d kommit nå mera planer på aktiviteter?

//Jonas

~It's not just a car, It's a lifestyle!~
kennie_535
japp, och för min del hoppas jag att så många som möjligt anmäler intresse
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
hur många är det nu då?

För er som inte anmält er; gör det!
kennie_535
8 kanske 9
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.