|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag kommer garanterat bara det kommer upp ett datum. på något bra ställe. |
|
kennie_535 |
glöm inte att den här träffen är gratis och alla med BMW bilar är välkomna datum är ej fast ställt än men kommer innon kort på en hemsida |
kennie_535 |
så info kommer stå på denna enkla sida Länk |
kennie_535 |
jag hade tänk mig 18:e juni hur funkar de för er andra |
kennie_535 |
okey de får man hoppas att du har då |
| blir det den 18e juni eller? Det passar för mig iaf | |
kennie_535 |
bra den 18:e blir de |
| jepp, nån som har förslag på lämplig parkeringsplats då? Alvsjö mässan har ju en stoor uteparkering :) | |
bmw jesus |
k1mso? 10 arbetsdagar för att byta huv på rost garanti???? låter mycke anslagen tid på jobbet e max2½ timme. vart gör du de??? |
kennie_535 |
älvsjö parkering är ju inte dum hoppas bara att dom inte har nån mässa den dagen så parkeringen är ledig |
| Jo det får man ju hoppas men det går ju att kolla upp. Har dom ingen hemsida? www.alvsjomassan.se funkade inte | |
|
e34briliant: Länk är den rätta adressen. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
bmw jesus |
kimzo kul att veta att bilen står i10 dagar och Såjobbar dom 1timme med den. tycker du ska klaga..... |
|
Jag skulle vara intreserad av att komma på träffen. Kul och träffa andra nöjda bmw ägare No Turbo shit - Just real power |
|
kennie_535 |
Vilken tid tycker ni är bra att träffas |
|
Har ni kollat upp om det är nån mässa då??? Livet börjar vid 300km/h |
|
kennie_535 |
nopp ingen mässa på sthlmmässans sida |
| Ska vi ta den parkeringen då? Vilken tid?? | |
|
finns det ingen roligare parkering? typ på djugårn direkt till höger efter bron ligger en rätt stor parkering nära vatten och allt! www.fjollrosa.com |
|
kennie_535 |
jag håller med froberg_racing sthlm mässans parkering är lite trist men den du sa tror du inte den lät vara rätt ful på en lördag specielt på djurgårn då folk ska till skansen och grönan men den är bra annars fint läge och allt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.