|
|
|
|---|---|
|
Hvor er det blitt av de som har greie på Navigasjon problemer? Alle som har navi i bilen har hat et eller annet problem. Skjerm,cdleser,anntenne og ledninger,ja vi kan si alt har det hvert en eller annen feil med. Det må jo hvere noen som har greie på denne elektroniken.Går tv eller vaskemaskin i stykker hjemme så kan du lever den til rep.Hvorfor kan vi ikke gjøre det med Cdlesern til navin? Min navi har lagt nede i ca 2år MK2 lesern vil ikke lese cdn.Har selfølglig hvert på verksted med bilen.523ia 98. Er inne på denne siden nesten daglig for og se etter løsninger.Følger med i siden deler selges.Tydlig at det er veldig lett og selge cdlesere.Har ringt til mange men de har hvert solgt. Min lokale BMW forhandler sier jeg må kjøpe nytt til en sum av 24000Nkr.Har kontaktet Philips Norge og de har hvert borte i problemene,men de får ikke lov å repare av BMW. Syntes BMW bør komme mer på banen med dette problemet.(bytteløsninger til en fornuftig pris). Har lest på forumet at det er mengder av problemer med navin. Ser at noen kan reparere skjerm modulen.(bytteløsning til en fornuftig pris) Ta tak i denne tråden og la oss komme til bunns i dette problemet. Alltid BMW A.H | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.