|
|
|
|---|---|
|
Några tips om hur man enklast får reda på om det finns nåt garage att hyra i Norrköpings stad? Även BRA p-plats kan vara av intresse. Eller det kanske finns nån här som känner till nåt? Tacksam för all information! :) | |
|
Vad för typ av garage är du ute efter? Meka i? förvara i? parkera i? Själv har ja ett kallgarage en bit utanför stan där pärlan sover om vintrarna, om det är interssant kan ja kolla om nått av de andra där är lediga.... kostar 2000/år Länk min pärla |
|
|
Jag vet ett flertal garage i innerstaden. Kontakta Realia, Hyresbostäder, Europark, Malmstaden.. Det finns massor. "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
| Nån som känner till vad det är för garage som ligger på Styrmansgatan nära korset mot Trädgårdsgatan i Norrköping? Typ Styrmansgatan 14 eller nåt sånt tror jag. | |
|
Europark eller Citypark har jag för mej 550:-/mån. Mycket inbrott där förr men nu har dom nytt system. Passerkort både in och ut i stället för kod. Har stått där ett tag. Mvh "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Kollade Europark men det var inte deras. Möjligen Citypark, det står inget på deras hemsida om att dom har uthyrning dock. Du har inte kvar nån gammal räkning eller nåt så att du kan kolla vilka som har det? Himla dumt att det inte står på garageporten! :( |
|
|
Ska kolla upp det åt dej i morgon söndag! ;) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Vill inte starta en helt ny tråd för detta... Men är nån som vet var man kan kolla efter garage i sthlms trakten? ej i city,mer åt utsidan av stan,och mot södermanlands hållet,och även i södermanland.. |
|
|
Real Power: CarPark har garaget. Norrköping Öppettid vardagar 8.00-17.00, lunchstängt 12.00-13.00 Kronängsgatan 7 Box 3316 600 03 Norrköping Tel. 0771-96 90 00 Fax. 011-16 31 20 info.norrkoping@carpark.se "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Haas: Du får nog starta en ny tråd eftersom denna gäller Norrköping. Mvh "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
| Har startad en ny tråd,men de verkar ju helt dött...för väl lyfta den yttligare än gång. | |
|
Haas: Okej! Lycka till. Mvh "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.