|
|
|
|---|---|
| Skulle vara tacksam om någon har lite info om nya M5, prestanda, pris mm, går dom att köpa nu i sverige? | |
| det finns fakta här i modellguiden sen på www.bmw.se och den går att köpa i sverige. | |
|
Jag ser att det finns en att köpa, men jag vill skräddarsy min egen bil ex färg, inredning mm. Jag vill slippa att kontakta BMW i Mölndal gillar inte alls deras stil, jag har bott utomlands i några år, och innan jag flyttade handlade jag hos Asplunds men dom säljer tydligen inte BMW längre. Någon som vet en bra auktoriserad försäljare i närheten av GBG? Tacksam för svar |
|
|
Lund bil i varberg och autosalonger i Grästorp kan jag rekomendera! M-POWER! Nya bilder i Galleriet! Länk |
|
|
Länk har jag hört mycket gott om på kort tid. |
|
| Länk här kan du ju bygga din egen och prova färger och så :D | |
| Var uppe hos Auto 7H i Borås idag på premiärvisning av nya 3-serien. Mycket trevligt bemötande i hallen och inga problem att få provköra heller. Kan faktiskt rekommendera dem. Ligger bara 5 mil från Gbg också.. | |
| Inges Bil i Alingsås är bra, enl mig. (Auktoriserade) | |
|
Länk Tillsalu BMW M5 Nybil svensksåld 507 HK -05 |
|
|
Johan: bor möjligtvis inte i k- vik? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
*Sani: Trodde att Inges bil i Alingsås hade förlorat agenturen...??? De säljer väl Hyundai nu om jag inte minns helt fel? |
|
| Där ser man, mer än jag visste!...Undrar vad det kan ha berott på isf? | |
|
Bmw Group i GBG tog ju agenturen ifrån både asplunds i borås och ifrån inges i alingsås.. antagligen för att bmw ville tjäna kulorna själva? touringen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.