AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.410

Vad är detta för person, se "BMW köpes"

Kolla på detta, han har annonserat länge här, alltid samma telenummer och mail, men alltid olika namn, om man mailar så får man svar på obegriplig svenska, otroliga skambud ! Presenterar sig som "Anton Millon"

Se dessa, ett fåtal av alla hans annonser:
Länk
Länk
Länk

===========
V8-power
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Vill väl köra någon slags scam kan man misstänka.
Sannolikt är det någon som vill köpa bilar jättebilligt och sälja. När jag försökte sälja min bil i höstas blev jag uppringde av många sådana....låt personen ge sitt skambud bara...min erfarenhet är att de ofta vill att man ska "ge" bort typ 30-40' på en bil av min kaliber. Bara att neka...som du självklart gör "BMW-matte"..:-) Antar jag!

Simon
Bad_Boy
Nån som tror att bilarna är till skänks=))
Har inte nån skam i kroppen tydligen..!

Thomas S

Icq 42110131
mi
422
mickqe
Bmw 330D -2008
Bmw 325IA Cab -92
Ford Mustang mach 1 -1970
Bmw M3 e46 smg cab -02
Om han ringer så är det bara att ge honom numret till närmsta skrot.Där kanske dom har en bil i hans prisklass...

Pengar löser inga problem men jag har hellre sex i en BMW än i en Opel..
Men varför annonsera med olika namn hela tiden, utan att ta bort de gamla annonserna ??
Riktig skojare !!

===========
V8-power
Bad_Boy
Mycket skumt...ja!!
Eller väldigt oseriös!

Thomas S

Icq 42110131
Oz
77
Ozz
335i - 2007
Kan man inte se IP numret på annonserna som han har lagt ut. Vore kul att kolla "Ripe" om han har ex. eget IP som kan spåras till ex. hemsida. Snacka om att ta honom på bar gärning om han har "firma"...:-)

Ozz
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Jag har personligen råkat ut för den j-veln och köpt en bil av honom som rasade ihop efter en vecka... Då kallade han sig för Anton Svensson...
Passa er för den killen
stefannorr
Verkar va en seriös typ... : (....bästa va ja har nyss tagit körkortet*L*...i en annons kille..i nästa tjej.....
Visa användare
641
Håkan02
BMW 523i Touring 1999
BMW 320i Touring M 2005
BMW 2002 1975
BMW 2002 tii 1973
BMW 2002 1973
BMWCS #652
Kan det vara www.millonsbil.com ?
Visa användare
395
wollick
Cayenne S
Det verkar som att fler har diskuterat sambandet mellan Millons bil och Anton Millon i detta forum. Verkar som att Millon bil har inget att göra med skojaren....
bu
2.655
bumper
318d -14
320i - 20
Porsche 911TT -07
Lamborghini -12
Porsche 911 Turbo -89
Hej.

Som wollick så har de inget gemensamt.

Anton Millon är sk bilförmedlare och köper faktiskt, tror det eller ej, bilar väldigt billigt som han senare säljer iväg med god vinst.

/Edvard
BMW CS #4503
Min dagbok: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.