|
|
|
|---|---|
|
Måste bara ge beröm till Bilcentralen i Nacka. Ska köpa mig en ny e60 och kliver in på Bilcentralen. Dom håller precis på att göra klart för visningen av e90 imorgon och verkar ha fullt upp. Ändå så tar det inte mer än 10 sek efter att man kommit in i butiken fören en säljare släpper det han håller på med och undrar om man behöver hjälp. Mycket bra service! ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 | |
| Mkt trevliga på service också! :) | |
|
Ja. Och reservdelar :) ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
Burlin i skellefteå har samma trevliga bemöttande. Man blir nästan sugen på att byta omän man inte hade tänkt göra det från början mh |
|
| mattias h: huvudet på spiken! Tänk om alla handlare fattar detta. Det betyder ju :- :- :- :- vilket borde vara intressant då jag antar att de allra flesta inte idkar nån form av välgörenhet. | |
|
Rinaldos bilservice är en toppen kille med den bästa service man kan tänka sig i Jönköping. Jag brukar alltid boka in första tiden hos honom för bilservice, då brukar jag bjuda honom på kaffe och bulle. |
|
|
Därför blir man så förvånad då många på forumet tycker att det är helt okej med otrevliga bilförsäljare. Har läst det i en mängd trådar man tappar lusten till bilköp direkt. mh |
|
|
Det är helt avgörande vid bilköp enligt mig. ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.