|
Sida 4 av 5
|
|
|---|---|
| bimmern, eller tds'n. :] | |
| Min heter då Lisa :) | |
| Zätan, kort å gott | |
|
Emma och is (uttalas iii-esss) heter dem :D Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Varning för pinsam felskrivning i inlägget ovan... dem = de. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Döptes den 25/4-06 till Sten-Hugo Adolfsdottir vid en rituell tillställning i ett flerbilsgarage i Tallin ...eller inte. ;-) Slöarton tycker jag dock är en bra benämning :-) /Olof |
|
|
Jaha, ja...nytillskottet heter "Birgitte Mohnhaupt", så klart ;-) Mvh, RAF/Baader-Meinhof BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Ställer mig lite skeptisk till att ge en BMW ett kvinnonamn. Tycker att det är ett av de mer maskulina bilmärkena. Fast Birgitte låter ju bättre än Burkhard. | |
| "Bilfan", "pezten" efter reg.nr., eller helt enkelt "BMW:n". | |
|
Larssssss: Ja därom tvista de lärde...Jag anser ju också att det är ett individualistiskt o framförallt manligt märke. "Bilen för Dig som älskar att köra..."...men den har ju sina kvinnliga attribut också, för det måste den ha..., då vi män tycker om o uttrycker dess "sexighet o vackra former"... eller hur! I mitt fall handlar det mest om historia o användningssätt, då denna typ av vagn faller i smaken hos brottslingar som vill ha en vagn med kraft nog att köra ifrån "lagens långa arm" med..det är "manligt" men också kvinnligt, då dessa användes av RAF och Baader Meinhof, vars ledare var likaledes kvinnor med smak för bilar o prestanda. Ulrike M. antydde särskilt att E3:or skulle köras, för att komma undan polisens 912:or o 911:or, vad jag läst, o då kan man ju säga att de kom till sin rätt, pga. en vacker kvinna! För mig är alla fordon "kvinnor", då de ger mig sådan njutning ;-)... utom möjligen den "elaka" Amerikanska "Vector V"..... BTW, Burkhard Bovensipen säljer även vin, som jag ibland köper...Qualität :-) /WERK BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Bastuaggregat på sommar(kliman funkar som den vill) Frysbox på vinter(värmen är lite långsam) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
hjulet |
Kaiser Franz kallades min gamla 325:a. Döpt efter Beckenbauer alltså... Varför? Den var ju världens bästa tysk! |
| "Ångestklumpen" döptes min bil spontant till ganska snart efter köp. Tyvärr håller det i sig... =/ | |
| vilken grej allså döpa sin bil. | |
|
Ja, det är väl trevligt med ett namn på skapelsen :-) /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
Wilma heter hon. Hon namngavs av tidigare ägare. |
|
|
Sätan. "Lycka är att vara nöjd med vad man har - så skaffa tillräckligt" Hagbard Handfaste |
|
| Z4:an heter Tyco. | |
| "" FLYGANDE HOLLÄNDAREN "" für ein BMW 550iA mit Shadowline und mit dunkel Fenster... eller varför inte Helmut ! ?? | |
| M5 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.