|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Hade tänkt mig att plocka bort antennen på taket på min coupé, nån som vet ett smidigt sätt att göra det på?? hur sitter den fast?? | |
|
Har du tröttnat på att lyssna på radion eller? Ska det kanske bli en hajfena??? Har inte en blekaste aning om hur man plockar bort antennen. Z3MPOWER |
|
|
det blir en liten fena, ska bara få den lackad först :) |
|
|
Snyggt! Skicka bild! |
|
|
Det ser ut som att den skruvas in där: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
problemet fixat, det va inte så märkvärdigt som jag trodde.... bilder kommer givetvis.. |
|
| var det som Z3C antog? inskruvad? | |
| det var bara att skruva bort plasthöljet, ta bort gummi tätningen och trycka ner den och plocka ut den inifrån... | |
|
då tror jag att jag köper mig den kromade antennen som Sani tuning säljer om det är så enkelt att ta bort den. jag är inte så förjust i hajfena själv... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Här kommer några kort på hajfenan Länk Länk Länk |
|
|
marcus: ser ju riktigt bra ut.. Blir väldigt inspirerad att byta själv nu. Är det BMW original eller annat märke? Hur lackade du i så fall hajfenan? FInns den i originalfärger? M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
| Jag vill också ha hajfena ;) | |
|
Yatooil, Du som var emot hajfenor ;) Hajfenan är en kopia av bmw 3 series. den levereras olackad men det var en tårta i kostnad så var den lackad i orginalfärgen. "Snart kommer 19" också, sen är den klar för sommaren" |
|
|
marcus_z3: De va en pik, hur ska man kunna ha en hajfena på en cabbe ;) Du också 19" fälgar till sommaren, vad blir de för några? |
|
|
Oj då.. fick för mig att du körde coupe... Skulle ju köpa breyton magic först men dom skulle dröja några månader att få hem så det blev M3 e46 istället. läste att du skaffat mina favorit fälgar..=) |
|
|
helt orelterat: snyggaste hajfenan är den från SAAB 9-3... den skulle se riktigt bra ut på en Z3 coupe. |
|
| Kanske bara jag, men skulle det inte kännas lite fel att sätta saab grejer på en bmw?? Men alla tycker vi olika och tur är väl det... | |
|
marcus_z3: Yes, jag köpte ett par Bretyon Magic 19" Sätter snart på dem, när jag fått mina 25mm spacerplattor bak. Måste bredda lite extra. |
|
| Låter mums, hoppas du lägger ut bilder!! | |
|
hmmm: jag måste faktiskt säga att jag är inte så förtjust... ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
jag tycker i så fall mer om en sån: Länk ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.