|
|
|
|---|---|
|
Tänker köpa en Bmw 528 - 1998 - 2001 ! Vad att tänka på ,,, Har aldrigt ägt en sån bil så Berätta om erat ägande av Bilen ! Vad kan man bjuda och Försäkring osv ! Hare Gott ! Challe / | |
735 |
Sök om bilen, finns mängder av info. Försäkring är högst individuellt beroende på ålder, boende osv.. P.S 528 fanns till 2000 och ersattes sedan av 530. |
|
Tack 735 för Tipset .. är lite ny ! Challe / |
|
735 |
Sorry missade d... Ett tips kan vara att också kolla på 523 som utan tvekan oxå är ett bra köp med inte många kusar mindre men ofta en inte så ruggig försäkring. |
|
Hej En mycket trevlig bil. har själv en 528 iAT -99 som gått ca 10000 mil. Tar inte speciellt mycket bensin, ca 11 -12 liter/100 km, försiktig kortkörning med vinterdäck och Ac på hela tiden. Försäkring har jag för mig ca 5700 kr hos If. för 1000 - 1500 mil. Bor i Norrbotten, Än så länge helt utan problem. Bara tankat och kört. |
|
|
Hej Galtis ! Låter mycket kul ,, har du nårgra bilder man kan kolla ! Försäkringen tror jag inte blir så förfärlig då jag är snart 50 och har ful Bonus ! Men vägrar att åka Volvo för de .. smiles .. Och vad betyder " iAT " ...... ? Hare Gott ! Challe / |
|
|
Insprutning Automatlåda Touring (Kombi) /Krille Min bil: Länk |
|
|
Tack för hjälpen ! Challe / |
|
Helga |
528 sista årsmodell är -00. //Helga |
|
Ok ! Challe / |
|
|
Hej!Jag har en 528-97 som har rullat 26".Är hel nöjd,det märks inte att den gått så långt.Kom hem från fjällen igår,4 pers full bagage+takbox=0.76 per mil.Helt ok |
|
|
Härligt att höra ,,,,,, ! Challe / |
|
|
kör 528-99, förbrukning förra året 0,92. Trivs förträffligt med bilen och provkörde både 523 och 528 innan inköp. /Jonas |
|
|
Tjena !! Har själv ägt ett par stycken och har bara gott att säga.Motorn är fantastisk. Mycket bil för pengen. SF |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Här kan du läsa om 4 års ägande av en 528 iofs kanske inte represantivt för en bruksbilsägare. Länk ///MVH Hasso Länk |
|
Hej power4you Tyvärr har jag inga bilder på min bil. Vad försäkringen gäller så är jag 50+ (bara lite) och full bonus. Står i eget låst garage. för övrigt så är jag ganska okunnig om bilar. Jag brukar dom bara. Men den här är mycket trevlig att bruka. |
|
Helga |
Står på rätt friskt. Inte lätt att ligga o fis-köra. Så min förbrukning är just nu 1.04 :-( Däck: 225x55x16 Fälg: 8" Är ändå i grövsta laget tycker jag. //Helga |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.