|
|
|
|---|---|
|
Mina vindrutetorkare har lagt av, när jag ska dra igång dem så startar innebelysning istället ??? Fick ett tips om att de skulle kunna vara grundmodulen som sitter under baksätet. Finns det någon som har råkat ut för samma sak som jag ??? | |
|
Välkommen till forumet! Kontrollera först huvudsäkringen vid batteriet Länk och samtliga säkringar, även de under baksätet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| HA rkoolat säkringarna, de är ok | |
|
har testat med en annan grundmodul, tvångskört torkarmotorn, inget hjälper, ska kolla på spaken om det är den det är fel på |
|
|
Har felet kommit nu, eller har det funnit ett tag? Ofta finns det sprickor i huvudsäkringen, som inte syns. Ta en titt igen, eller parallellkoppla tillfälligt en ny säkring över denna. Kolla att radion är riktigt inkopplad och inte har några sladdar som är kortslutna. Kolla också kablaget till bakluckan, det brukar gå av vid vänster gånjärn. Man måste lossa isoleringstejpen, för att komma åt att inspektera kablarna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.