|
|
|
|---|---|
|
Tjena grabbar! Tänkte bara visa mitt lilla projekt. :) Min front va så pass sprucken och trasig innan så jag brydde mej faktiskt inte om hur resultatet skulle bli. Så här såg det ut från dag 1 till idag: Orginalfronten: Länk Påbörja spacklingen: Länk Länk Nästan färdiglackad: Länk Länk Gallret på: Länk Länk enjoy! :) //simon | |
| Snyggt. Kul med lite egna initiativ, som inte blir allt för vulgo. Dock tror jag att de skulle vara snyggare med svart när men smaken är som (|). | |
| Snyggt , mycket snyggare än originalfronten! | |
|
Tackar Tackar! Nätet kommer antagligen lackas om till svart senare. Fick ju trots allt hem fälgarna idag. :D Länk Länk //simon |
|
| Varför fällde du inte in de nya dimljusen i spoilern? Hade blivit snyggare. Nu ser det ur som om bilen fått struma. :-) | |
| Läckra fälgar... | |
|
bjoerck: Det skulle bli alldeles för jobbigt.. :D hade inte orken tyvärr. :/ bmwlundqvist: Tackar! Måste säga att jag tycker desamma! :)) Kostnaden för fronten blev endast 400:- Blev betydligt billigare än att köpa en begagnad och lacka om. //simon |
|
|
Nu sitter fronten på! Här har ni resultatet! Länk Länk //simon |
|
| En fråga bara, har du lackat det svart runt njurarna, eller väntar det på att bli rött? | |
|
bättrade på det svarta nu när de var nerplockat men de kommergaranterat att bli rött senare! |
|
| Blir nog snyggare, i min smak varjefall | |
|
Fronten var ju mycket snyggare orginal! Nu ser det ut som du en blandning av Biltema och Danmobility...No hard feelings! Fälgarna däremot såg läckra ut! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
M femma: orginal.. no hard feelings men är du inte lite väl orginal nu? ändrade ju ytters lite. biltema, hur ser de u f.ö.? |
|
|
sveafmx: Tänkte på dimjusen som ser ut som några jag köpte åt en polare på Biltema. Nätet blir säkert bättre när det blir svart, nu ser det ut som hobbystyling ala Danmobility. M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
den är ju hobbystylad.. fast ala sveafmx. ;) dimljusen köpte jag på micro för 250:- |
|
|
Förstår inte.. om man ändå ska göra om? varför inte göra det ordentligt & fälla in ljusen??.. håller med ovandstående talare att det ser lite billigt ut!.. annars var fronten sjysstare en org. |
|
|
för de första så är glasen runda så det skulle bli svårt att få till något schysst med dom.. alltså inte runda runt om utan runda ovalt. De skulle därför bli svårt att få de att bli riktigt schysst + att fästningsanårdningen skulle knöla då. Därför löste jag det som jag gjorde. när gallret blir svart så kommer de nog inte se lika "billigt" ut. de tror jag iaf. //simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.