|
|
|
|---|---|
|
På BMW hade de inga, så jag undrar om någon annan har de? Tack på förhand! /Marcus | |
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag kommer också att behöva måtten framöver. Ska leta vidare. Den som får fram dem först hör av sig. Bert-Ola BmwCS #2423 |
|
De ska tydligen finnas på en skiva. Skickade ett mail till BMW och fick detta till svar: "Hej Marcus Denna information finns tillgänglig på en cd-skiva om E28 som kan köpas hos någon av våra återförsäljare. Del nr: 0191 0 032 777 Med vänliga hälsningar BMW Group Sverige Kundrelationer" Letar vidare :) |
|
| kolla på pure pf sidan, jag skrev i din tråd där. | |
|
Jag har svarat där ;) Men jag har fått hjälp och får nog ett pappaer på brevlådan i nästa vecka, sen får jag be en kompis hämta det, scanna det och maila mig ;) Jobbigt när man inte bor i Sverige =) En kompis ska även kolla med några killar på plåt på Saab i stan, de kanske har något oxå. Så det löser sig nog. Men alla är välkomna att lämna riktmått =) |
|
|
Har du fått tag på några riktmått än? Jag letar också. Någon annan som har kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.