|
|
|
|---|---|
| Någon här på forumet som äger en diamantsvart m535i -85 i Jönköpings trakten, har en silver fägad stripe på sidan och en silver fägad vindrute dekal med texten BMW MOTORSPORT. Har ägt den tidigare och sett den i jönköping några gånger, såg jäkligt fin ut sist jag såg den ,sänkt + 18 tummare, det var så man ville ha till baka den igen ;) saknar den ibland. vore kul att prata med nuvarande ägare... | |
|
Tjena Lelle :P Palm här så du saknar din gamla ögonsten =) Jag saknar min gamla Ögonsten med emellanåt =( Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
| Tjena Palm , ja 850 är ju klart en bil man kan sakna när man en gång haft en kan jag tänka mig, var till och med i jönköping för ca 1,5 år sedan och provkörde min gamla pärla, den stod hos en bilfirma ett tag, var lite sugen på att köpt tillbaka den, men det är klart den kändes ju rätt gammal när man åkt lite e36 ett tag. Vad är det för schnitzer du har nu, har du köpt den nyligen eller? tyckte jag såg dig i e36 touring för ett tag sen.. | |
|
Hej Lelle! Jag bor i Jönköping men kommer ej på om jag sett bilen. Men du kommer väl säkert ihåg reg.nr. kolla med vägverket så finner du ägaren. Lycka till |
|
|
Bytte bort Touringen för drygt 2 veckor sen mot en AC Schnitzer S3 Sport som i grund är en M3 E36 så de e lite klös i den men har inte hunnit prova det ordentligt ennu vädret har inte varit det optimala :p Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
| Låter inte fel Palm, då är det bara att invänta våren, vad är det för färg på den? | |
| AMET: sist jag kollade på vägverket gick den i jönköpig, men kollade nu precis igen och nu rullar den visst i Lidköping, så jag är visst ute och seglar här lite;) | |
| Ja, där ser man Lelle... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.