AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
3.572

Fick M3 fronten STULEN inatt... :-((

Sida 3 av 3
Philly
Jag ska limma fast rakblad på min bil iaf. Enkelt att fixa, mindre kul för idioterna som försöker sno delar och dyligt.

BMW
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Problemet är bara att vad händer sen? Väntar dom på dig med ett basebollträ? Eller sabbar dom bilen helt? Eller drar dom? Man vet aldrig, jag tror nog mer på en anordning som gör att det inte bara är att skruva av fronten.
mk
105
mkall
530dA Touring-01
Börjar med att beklaga!

Egentligen har det inte här o göra kanske, men det är en väldigt kul grej!

En Mercaägare för ganska många år sen,som haft väldigt många inbrott o blivit av med stereoprylar tröttnade. Han tog en träskiva, borrade massor av hål i den, tog metkrokar, rätade ut dom o satte fast i plattan. Sen var det bara att lägga plattan under överdragsklädseln o vänta på napp!! En morgon satt det en ligist där. Blev ambulanspersonal som fick montera loss grabben. Dom lär ha jobbat i skift, inte lätt att arbeta när man samtidigt håller på att skratta ihjäl sig. Har för mig att bilägaren fick nåt straff för detta, men det måste det helt klart vara värt.
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Jag önskar att dom kommer tillbaka, & att jag ser dom....

Nya frontens muttrar kommer att sitta mycket bra fast på bulten med ett par svetsloppor..(så NI vet om ni vill komma & prova lyckan igen...)

En webkamera kommer monteras i morgon, samt hyffsat stark lampa som aktiveras av rörelse.

Om NI som gjorde detta, skulle läsa detta...så vill jag att ni ska veta att Stockholm inte är så stort som ni tror, jag ´kan LÄTT identifiera fronten även om den lackas om...så vi kanske ses i sommar....

/K
mk
105
mkall
530dA Touring-01
Finns ganska mycket annonser på bl annat m3 delar. Det jag reagerar på är när det (som oftast) inte finns ett telnr som går att spåra. Hade jag lagt ut annons på nåt jag vet är vanligt som stöldgods, o det vart ärliga grejor, då vill jag ju göra ett så seriöst intryck som möjligt eller...? Brukar visserligen sällan sälja nånting. Allt kan vara bra att ha nån gång.

Mvh Mattias
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Tycker att autopower crew ska bara godkänna annonser med reservdelar som går till ett adress! Sen kankse är inte det heller någon rätt, jag vet inte!
Vad säger ni autopower crew?

MvH Bmw 4-ever
AM
2.177
AMET
Bmw 320da - 09
Bmw I3

CS 7425
Bara o beklaga Mosse, lycka till med nya fronten och montera dit fronten ordentligt så den inte blir stulen igen.
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Tjejens arbetskamrat fick sin ruta inslagen inatt på sin 525 Touring och fick kylaren och data boxen stulen??!?!?
Vem vad och varför?? Det är fan inte klokt!!
Den stod dessutom i garage?!?
Snart läge och skaffa sig en bössa och börja skjuta skarpt!!

Rigga en fälla Mosse så kommer jag upp o hjälper till och banka skiten ur dom!!
Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
Tjejens arbetskamrat fick sin ruta inslagen inatt på sin 525 Touring och fick kylaren och data boxen stulen??!?!?
Vem vad och varför?? Det är fan inte klokt!!
Den stod dessutom i garage?!?
Snart läge och skaffa sig en bössa och börja skjuta skarpt!!

Rigga en fälla Mosse så kommer jag upp o hjälper till och banka skiten ur dom!!

Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
Porsche GT3
oj! Solly!

Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Våld föder ju som bekant våld...

Inte så mycket BILEN jag blir ledsen & arg över, utan intergitetskränkningen...känslan av att nått litet äckel sätter sig i MIN bil, & pillar på mina saker...känns surt.

Men men, nya friska tag! :)

Funderade på att ringa Efterlyst *haha* tror ni dom tar upp såna här småsaker? ;)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.