|
|
|
|---|---|
|
Ska inhandla mej en sänkning då ja tycker att min 325:a är hög som ett hus ;) Vill sänka mer fram än bak, har funderat på en 40/10 sats. Skulle gärna vilja se lite bilder på bilar som är sänkt 40/10. Tror att en 40/10 skulle bli lagom på min bil, va tror ni??Länk Mvh Lars | |
|
Länk Denna är sänkt 40/10.....Lagom Länk |
|
|
Ja det såg riktigt bra, det får bli en sån sats. Vart får man tag på en sån sats till ett förmånligt pris? Mvh Lars |
|
| 1BJÖRN: Den var snygg! | |
|
Skulle gärna vilja se en som är sänkt 50mm fram, eller det kanske blir för lågt?? Mvh Lars |
|
|
50 mm blir nog bra med så vitt jag vet finns det ingen sänkning som sänker det om man inte köper ställbart chassie. Denna är sänkt 60/40 Länk Det ser bra ut men det är inte speciellt praktiskt. Länk |
|
|
hmm.. då satsar jag hellre på en 40/10 än 60/40, tykcer det såg lite för lågt ut. Nice bil du har föresten =) |
|
| Hittade en Wietec sats på bidelsimporten Länk som sänker 50/20. Men undrar om det inte blir förlågt bak med 20mm? | |
|
20 mm bak kan nog bli fäldigt bra. Länk |
|
|
hmm. du tro det, vill inte att bilen ska se "säckig" ut. Kanske skulle satsa på en sån då, aja fårse vad det blir endra blir det 50/20 eller 40/10. Någon som vet vart man kan få tag på KAW fjädrar? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.