|
|
|
|---|---|
|
Länk Såg dom på Realcar! Bra pris! Vet nån hur dom lyser i dagsljus? Nån som har sett dom monterade/har dom monterade? | |
| snygga... | |
|
Oja! Sen slipper man köpa klarglasblinkers också. |
|
| ser ju riktigt najs ut... inte sett tidigare, och då har ja sökt runt rätt mycke efter angeleyes.. trist att man nu beställt ett par FK:s i veckan.. vore kul om nån som har dessa maila en länk... | |
|
Jag kommer ha sådana lampor på min 328. Bilen kommer kunnas ses på Elmia 25-28 Mars med dessa lampor monterade. Ringarna lyser en aning starkare än In pro´s angeleyes, men det är ju vad jag tycker :-) |
|
|
Tjenna! Jag har nyss provmonterat mina sådana lampor, köp dom du kommer inte bli missnöjd jag lovar. Och angeleyesena lyser riktigt porrigt om du förstår:) Fullt ös medvetslös Länk:Länk |
|
|
kan inte du maila bilder på dom när dom sitter på? vore jättesnällt. |
|
| jo vore intressant och se | |
|
Jag har data krash just nu, så jag lånar en kompis dator men det ska väll inte vara några problem att skicka över dom. Har du msn? Fullt ös medvetslös Länk:Länk |
|
|
Hej jo det har jag men det är inte så ofta jag sitter där. Skicka på mailen istället. 0910.51592@telia.com Tack på förhand. |
|
|
Dannycage--- vet inte riktigt om du menade att du ville se en bil med FK:s angeleyes på eller inte..men min har då FK:s på...bilder finns här Länk En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
| syftade på de andra.. men snygg bil... va är det för märke på M3 fronten? | |
|
Tack :-) Det är BMW såklart ;-) ...originalprylar... En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
|
En kompis till mig är i full gång med att starta upp ett företag som till en början bara ska sälja angeleyes till bmw. b.la. exakt dom angeleye's som realcar säljer fast till priset 2050:- . Har själv hjälpt till med deras hemsida.... Om folk är intresserade av angeleyesen före sommaren (då företaget enligt honom ska upp) så kan jag skvallra lite om efterfrågan! |
|
|
Jag är intresserad. Vad är det för adress till hemsidan? |
|
| Då företaget inte är startat ännu (han säger att det skall vara uppe till sommaren då det är störst efterfrågan) så är inte hemsidan heller uppe... Men finns det nog med intresse redan nu så kan jag tala om det för honom så går nog processen aningen snabbare! | |
|
Jag köpte mina på woxtune i karlstad. Länk: woxtune.nu Ring dom och kolla pris. Fullt ös medvetslös Länk:Länk |
|
| Nu har jag beställt ageleyes från styletech. hoppas dom lyser bra... | |
| nu har jag fått mina angeleyes men har inte fått på dom. | |
|
tjena! pratar ni om enbart lösa ringar från realcar? dom e ingen höjdare. dom monteras på glaset. och passformen e kass. glasen e ju ovala och ringen e platt. det stämmer inte riktigt. ja skulle ha till en e-39 någon som har ett skysst tips? det är även xzenon på min. Ts. |
|
| vart jätte bra...... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.