|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag ser alla som ordnar träffar för M bilar, Alpina, Z bilarna..osv. Så vi som kör E34or kan väl också ha en träff! Finns det nåt intresse för nåt sånt?? Isåfall kan vi väl ta det när folk satt på sommardäcken o d e finare väder? | |
|
Det låter kul! En parkering fylld med BMWs vackraste karossmodell...E34! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Ja och sen en tur genom stan för o visa alla hur en bil ska se :P | |
| .."se ut", mena jag förstås! | |
Reven |
jag kommer;) säg ett datum bara! ___ Min röda pärla: Länk |
|
Då e vi 3 stycken hittills! Det måste ju finnas många mer som vill komma! |
|
kennie_535 |
jag kommer nog också beroende på datum har själv lagg ut en förfrågan om BMW träff fast den blir i maj eller juni vi är nu 4 bilar där |
| Kommer gärna om det passar med mitt schema! :) | |
|
Vi kommer oxå om datumet passar. Borde gå att samordna med kennie_535.s träff. Länk MVH/Ronny Finland |
|
|
Jag är intressrad. Håller på å bygger min E34 nu med M5 paket å chromade 18". Säg ett datum! Drifting - Living Life Sideways |
|
|
Räkna med mig med. Finsn ett datum på klur? /Ian |
|
| Låter kalas de här, tar med 540in o kommer spika ett datum. | |
|
Jag e me, bara ett datum spikas. - H U M A N R A G E - |
|
| intressant.. återkom med ett datum | |
|
Den här träffen är ihopslagen med denna träff: Länk Så det blir väl den 18e juni...! Plats och exakt tid är inte bestämt ännu! |
|
| Är också ev på den 18:e... | |
| Måste man vänta ända till den 18:e? Hur gör man för att planera så långt fram? Jag vet inte ens vad jag ska göra imorrn ju. hehe | |
kennie_535 |
ni som ville komma på bmw träffen i sthlm den 18 på brostugans parkering maila mig så skriver jag upp er på listan tiden är 14:00 |
kennie_535 |
bara fyra som skrivit till mig en så länge |
| Kom igen nu! Skriv upp er! | |
| Just D. Alla Bmw är ju välkommna fast det står E34 träff i rubriken, så anmäl er nu! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.