|
|
|
|---|---|
|
Ja, som rubriken förtäljer så är det hårda tider ;) Saknaden av Z3M är större än jag föreställt mig. Efter att ha "utvärderat" en massa BMW:s så har jag kommit fram till att den absolut roligaste bilen är en Z3M Roadster. Därför siktar jag in mig på ytterligare en sådan och slår nog till när rätt tillfälle infinner sig om inget oförutsett händer. 330:n är ju en superbra bil på alla sätt och vis, men ger helt enkelt inte lika mycket glädje för pengarna. Visst har den ett högre bruksvärde, men nu står det klart att det är underordnat i min värld... Pur körglädje är prio 1. Snälla, bespara mig era "I-told-you-so" kommentarer ;) /Andreas _____ Länk | |
|
Andreas: Trösta dig med att användsområdet för en Z3M just nu är smalt om vi säger så :) Skall ni sälja hunden med eller :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
"Sent ska syndaren vakna", eller nåt... ;) /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Jag har faktiskt använt M roadstern som lastbil fler ggr än jag använt 330:in som det...... I jämförelse så är 330:in en riktigt gubbig och trist bil, och fick jag bara ha kvar en av dom skulle det inte bli 330:in..... Kombibilar kan man hyra vid behov!!! |
|
|
wendtan: Nej, han får helt enkelt gilla läget :) Han får hålla till på golvet på passagerarsidan. Det funkar i de fall han måste åka den bilen. /Andreas _____ Länk |
|
| Det funkar alldeles utmärkt att köra hund i roadstern också..... Jag skutsade runt syrrans jycke i min samma dag som det togs studenten här hemma.... gissa om han väckte uppmärksamhet :D | |
|
Jodå, det funkar ganska bra faktiskt. Vi hade honom fram i coupén eftersom han inte gillade att åka i bagageutrymmet. Men jag gillar egentligen inte att ha en hund i cockpit överhuvudtaget /Andreas _____ Länk |
|
| Nej, det känns lite otryggt med tanke på passagerarairbagen, vilken för övrigt kostar 3200 att koppla ur på en Z3M, men bara 2100 på en 330..... | |
|
saknar du den mer än M Coupen? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Förstår dej Wolw. Jobbigt att vänta tills man får ta ut den, men jag har ju åtminstone en M att ta ut i vårsolen ;) |
|
|
Men det är väl inget att hänga läpp för, det är väl bara att sälja åbäket och införskaffa dig en Z3M. Ska du köpa en roadster så finnsdet ju en skit fin på powerBörsen, nja det finns väl flera, även coupeer (mer race mindre hårfön!). Z3MPOWER |
|
|
Beppo: 3200 för att koppla ur airbagen?? Det var ju billigt..... Z3c: Ja, det gör jag faktiskt...en M Roadster är skön att både piska och att bara glida med, medans en coupé måste smiskas ständigt för att det ska vara kul. Men att smiskas - ja, det är coupén bra på z3mpower: Jag vill ha en vit roadster denna gången...men det lär bli svårt att hitta en vit som dessutom motsvarar alla andra krav /Andreas _____ Länk |
|
|
z3mpower, förresten vilken roadster är det du tänker på här på börsen? /Andreas _____ Länk |
|
| Japp. Det roliga är att det är exakt samma ingrepp de gör på en E46:a, men där kostar det en tusing mindre, dvs 2200:-. Har precis gjort det på Touringen. För dem pengarna så avaktiveras airbagen, och elen till den kopplas bort, samt ett nytt bälte på passagerarsidan monteras. Sett ur den synvinkeln så är inte 2200:- dyrt, då Audi ville ha 2000:- bara för att byta ett bälte på A3:an.... | |
|
Wolf: Den svarta med "Hartge" fälgar, röd inredning, 6100mil för 239.000kr. Z3MPOWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.