|
|
|
|---|---|
bmw_z |
tänkt o sälja min bmw,vad ska man begära ungefär,finns inte så många T till salu o priserna varierar ordentligt!! man,elhissar,svart sportskinn,lucka,servo,c-lås,ställbara lysen,alu ,rollo ,zenderfront osv ,18000 mil o ej rost i normalt skick |
fradric |
Hejsan!! Skulle tro nånstans runt 30 000:- för bilen. Beror ju mycket på servisar och skick mm. Lycka till, MVH/ Jonas!!! |
BMW-Yoda |
Tja 20000-23000:-. BMW-Yoda |
bmw_z |
Ok,30 låter väl rimligt,men 20-23 lät billigt,har aldrig sett ngn så billig än,i för sig är det ju en gammbil nu. Då borde ju vanliga 2dr kosta runt 5 tusen lägre,för visst är väl ändå kombin dyrare,o om man ska se till bmwpower`s börsen priser så skiljer det mkt mellan vad folk begär och vad man får isåfall...stackars han med den där touringen som är ute till salu nu för 44,med småfix,o AUTOMAT dessutom,han får nog gå ned 35 om den ska bort isåfall. Varför skiljer det inte mer mellan en 320 o en 325:a i pris,köper man inte en bmw för att få en körglad bil? visst får min 325:a pisk av många vid rödljusen men min första bil,en ford sierra 2.0 som drog två liter milen(olja alltså) körde åttor runt 320:s. |
BMW-Yoda |
Vad man begär och vad man får är två olika saker. Det finns många beggade BMW nu. Jag tror det är köparens marknad nu i.a.f. BMW-Yoda |
bmw_z |
Jo det finns mkt bilar till salu o lite pengar,jag sätter ut bilen på 28 så får man se vad som händer,lite prutmån finns ju alltid |
|
bmw_z: vart finns bilen? jag letar efter nåt dylikt som bruks kärra... /Jonas jonas.svensson@home.se |
|
bmw_z |
hej,jonas,maila för intresse,bor i sthlm, mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.