|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Espriten är en sanslöst snabb bil med gudomlig väghållning... brittisk kvalitet, innerutrymmen och fyrcylindriga stressfläkts-spisar struntar man i ;) | |
| Jaja då får man köpa nån ny som kan dra ifrån han då | |
|
Stefan 535: Om du inte kan ha kvar din M5 bara för att din vän har en snabbare bil så har du inte förstått den bilens kvaliteer. M5 är en stor och snabb landsvägskryssare och ingen dragracer. Enligt mig är det ett ytters omoget agerande att inte se glädjen i sin egen bil bara för att polaren har en snabbare. Det kommer alltid finnas någon som har en snabbare bil. |
|
| Montera en liten stressfläkt på beemern så är det slutsnackat sen :-) | |
|
bjoerck: Ja förstår hur du tänker å menar... Ja ÄLSKAR min M5a men de e inte de som de handlar om... vännen i fråga är igentligen ingen nära vän från min sida men han är jävligt bra vän me mig ! Bara han öppnar sin käft så kryper de i kroppen på en å man vill rent ut sagt slå in hela skallen på han, men de kan man ju inte bara göra helt appropå. De e den mest jobbiga jävel ja nånsin träffat å ja vill bara få slut på hans snack så man kan få lugn å rå nångång så man inte behöver tysta honom på nått annat sätt ! |
|
|
Då kan ju du tacksamt ta emot detta tillfälle som en övning i ödmjukhet och möjlighet till personlig utveckling!? :-) (Eller så cashar du in M5:an mot en chippad EVO VI:a...) |
|
|
Sani: Ödmjukheten är de inge fel på.. men de spelar ingen roll va man en säger eller gör , han blir aldrig tyst. EVO 8 såg ja på tv i måndags mot en lambo murcialago.. fan de va inte mycke som skillde, EVON gjorde 0-100 på 3,5s GRYMT !!! |
|
|
Stefan: Varför äns bry sig vad din vän säger??? Alltså jag vet precis hur du känner för att jag har nästan en likadan vän som du har.. Dessutom ska han kopiera allt man gör.. grrrr.. Men det e ju bara till att håna honom.. Eller om du har pengar så kan du bygga en turbo på din bil med.. Då har du garanterat tillräckligt med hästar att dra värre än hans bil ;) Mvh Jojje |
|
| Jojje81: Hade tänkt sätta in en kompressor.. men de va DYYRT | |
|
Bjoerck >> Nej jag vet att inte hade med kvalitet att göra.. Ville bara lätta smärtan för 'Stefan 535' då han blir akterseglad av den brittiska sportbilen.. :) // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
Avundsjuka på högsta grad... om min kompis köper en snabbare bil än min skulle jag i ställe vara jätte glad, och kanske om man får kan man be och en provkörning.. varför lägga sånna meningslösa inlägg i en så serios forum som detta??? Är han drygg och säger att han bil är snabbare än din? då svarar du. JA det är det!!!. och säkert slutar han med att vara drygt... MVH Mauricio |
|
| KYLLÄ | |
|
Det blir lite problematiskt för en M5 ägare när inte argumentet att det är inte rakt fram som räknas utan Nordslingan på Nurnbergring som gäller, inte håller,det blir ju pisk där oxå. Annars är det ju ett ständigt återkommande argument när det gäller M5 vs.... Skönt o slippa detta argument för en gångs skull. |
|
|
Nedomansky: Nu är faktiskt en M5 E34 snabbare runt både Nürburgring och Hockenheims korta slinga än en Esprit Turbo. Esprit Nürburgring: 8,58 Hockenheims korta slinga: 1,22 M5 Nürburgring: 8,38 Hockenheims korta slinga: 1,20 M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
320-325 |
hmm där ser man .. m5 är ju ändå en famlije bil =tung d är respekt BMW |
|
Hk/vikt regler brukar fungerar fint fint när man vill veta vilken bil är snabbare...då får man hk per kilo...men visst detta varierar ganska mycket eftersomm det finns många olika forrutsättningar som man måste räkna in då... så luftmostånd osv.. MVH Mauricio |
|
arab4ever |
stefan 535... Jag vet hur det känns , jag bytte min bil av samma orsak, |
| Räcker det inte att man e nöjd själv med bilen, utan man ska ta åt sig att polarens e snabbare,det finns alltid nån som e snabbare,det måste man acceptera.Min pappa e starkare än din slå det om ni kan. | |
|
k1mzo: du måste vara den snabbaste bilbuds föraren nånsin..jag menar kör man en 530iM på fritiden o sen sätter sig i en budbil..vilka leveranser,, behind every great man there is a great bmw |
|
|
M femman: Du får gärna uppge källinformation för dina uppgifter. k1mzo: Espriten har tvåkrets bromssystem! Fram och bak är separerade. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.