|
Sida 5 av 7
|
|
|---|---|
| låter som ni hade trevligt...synd att man inte kunde närvara! | |
|
fick tyvär för hinder ja med hoppas på att det klaffar bättre nästa gång! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
mstrutsen: Hehe, ja... minns inte att den vägen va så pass risig... måste vara ett par vintrar som har pajjat den ordentligt. Å sen när man såg att halv vägen va uppriven.... fick en chock :) Tur att vi vände... Som sagt, ledsen för det... Har msn... Du kan adda på: teamlosi_xxcr@hotmail.com Då kan ja förklara vart vägen ligger... Den hör helt klart till en av mina favoriter :) Vi får rasta bilarna där någon annan gång.. Nästa träff kanske? =) Mvh Tobias |
|
Agge |
Tack för en trevlig träff. Nu måste vi bara få se lite bilder och någon film. Mvh //Agge |
|
Tobias 320i-94: Ja gärna för mig, var väl ngn ny träff den 21:a =)) /// mstrutsen |
|
|
Ny träff på gång hos motorecond http:www.motorecond.just.nu den 23/5 18.30 specialerbjudanden på bilvård och bilvårdsprodukter antibuckelknack glastec presentregn pga 10års jubileum. Vi äter som vanligt stockholms smarrigaste smörgåstårta till självkostnadspris. Mer info i separat tråd. Välkomna. Asken |
|
|
Länk Länk Länk ska klippa ihop en snaskig film från träffen, tyvärr tar world of warcraft all min lediga tid ;) |
|
|
Tack för en skön susande träff :-) Fan va vissa gasade hehe |
|
bmw alpina b3 |
heheh japp mr-mad du skulle se matte med b3 o b10 den ena var uppe i 250 o den andra 260 heheheh mvh |
|
260? vart körde ni så snabbt? vallhallavägen? ;) Mvh Tobias |
|
bmw alpina b3 |
nja på väg till stockholm o hemvägen heheh mvh annars var det max 180 |
|
Mycket lyckad träff..den sista vägen var kanon go att köra. 3x///M mångas dröm=min verklighet. |
|
|
Tobias tog du kort på mig när vi svängde ner på e4:an efter att vi kört den goa vägen,fick du nån bra bild när min bakände släppte lite får du gärna maila den till mig...tack på förhand. 3x///M mångas dröm=min verklighet. |
|
blitz |
hur går det med filmen ???? |
|
Skinkan: Polaren såg att du åkte riktigt brett på påfarten :) han fick dock inte med ngn bild =( Mstrutsen kanske fick d. Film har jag inte hunnit med än... :-( Bilder e på g... har bett en kompis lägga upp dem... Mvh Tobias |
|
|
Tobbe nu har jag lagt upp bilderna åt dig :) Länk ///Foppa |
|
|
Skinkan: Fick tyvärr inte ngn bild på ditt fina ställ ner på påfarten till motorvägen...får vi ordna nästa gång vi kör den härliga slingriga vägen ;) /// mstrutsen |
|
|
mstrutsen: Stod din bil i riksby för ett tag sen(läs i dag)? |
|
|
Tackar foppa! =) Mvh Tobias |
|
bmw alpina b3 |
hej foppa tack för bildena hoppas på filmen snart med mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.