|
Sida 3 av 7
|
|
|---|---|
|
Nästan 30 bilar!!! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
bmw alpina b3 |
kanske kanske mvh |
| M femman:skulle en bil som min vara välkommen tro??är ju en enkel e30 320 i grunden... | |
|
Det tycker ja "lindebrink"!!!! =) Mvh Tobias |
|
|
tack du tobias=)jag kommer gärna om det är så att jag är välkommen!och om jag har fått ihop den!men det borde gå,inte långt kvar nu! mvh johan |
|
| förresten tobias,jag känner en kille med rullande landsväg som bromsar bilar billigt om du skulle vara sugen!.... | |
|
Lindebrink: Ja tack! =) skulle gärna vilja bromsa kärran!!! Du kan maila om du vill! =) Mvh Tobias |
|
| tobias: du har mail.... | |
|
Hellå igen, nu jag har skaffa ny bil.. men det blev inte BMW som var tänkt utan en maxad Honda CRX Vtec. Passar nog inte så bra tt komma med den på en BMW träff, eller hur? :) Denna "go-cart" bokstavlöigen flög genom hela Europa igår i 230-240km/h.. obeskrivlig känsla. Min tidigare 325:a var visserliggen mycket bekvämare, här men man ingen komfort men vilken kick! |
|
|
Hej alla BMW o Alpina vänner! Lennart heter jag och är ny på det här forumet. I november förra året var jag nere i Buchloe för att titta på en Alpina B10 V8S 4.8 Touring, för övrigt den sista dom hade kvar. Man kan bli kär även i min ålder, efter ca en timme var bilen såld. Hemfärden genom Tyskland var som en stort lyckorus. Många bilar har jag kört men ingen i närheten av vad man upplever bakom ratten på den här bilen. Det blev också lite tittköer på autobahn många stannade till och visade uppskattning åt denna skönhet. Angående träffen 1 Maj - måste man anmäla sig i förväg eller är det bara att dyka upp? Och får gamla gubbar vara med? |
|
|
Det är klart att gamla gubbar får vara med :-) Själv är jag inte så värst ung längre.. |
|
| kul med varierande åldrar tycker jag,roligt när alla har samma intresse!själv är man ju inte speciellt gammal. | |
|
Jag kommer inte med nån BMW/Alpina. Blir en outsider så jag parkerar en bit bort. M V H Stephan Dagboken:Länk |
|
m3kär |
Skall bli skitkul det här :)) statusen för antalet "anmälda", fortfarande runt 30 st? M-Femman, kan inte du skriva ner en liten lista på de olika bilmodeller som gett klartecken? om du har lust och tid förstås. robban |
|
Jag har glömt att anmäla polarns 325cab från västerås! så där har vi än bil till! mvh Fröberg racing Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Ja fixa en lista:) Mvh Länk |
|
Gemini__ |
Tyvärr kan jag inte komma detta datum. Men tror och hoppas att det blir fler chanser. =) Mvh: Thomas |
|
tjena ! har med mig otroligt duktig filmare. www.speedlife.se m.v.h jompa |
|
|
tja skulle inte färd vägen ofentlig göras i god tid innan träffen?? skulle va kul att se vart vi ska åka! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
Jag kanske möter upp vid Kaknästornet bara för att kolla på lite bilar med motorn i fram och bara drivning på bakhjulen ;) PS. Parkerar en bit därifrån. DS [Känner en viss bang-faktor mot Starren, Asken, Stephan mfl med vår automobildiskussion med öl som är veckan efter enligt plan.] |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.