|
Sida 2 av 7
|
|
|---|---|
|
k1mzo: Inga problem om du törs ;) M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
| Är man välkommen om man har en 850 cia | |
|
Mr_mad: Självklart! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Hmm, får se fall min E28 är rullar då, ingen M eller Alpina, men den är ballare än så ;) Kan nog få med mig nån M3 E30, M3 E30 cab V8 replika, B7 Turbo, M535 beronde på vilka som har ställt på bilarna. |
|
|
M femman: Hur många är vi nu e.g.? =) Hoppas vi blir massor me fler! ;) Mvh Tobias |
|
|
Tobias: Över 20 har mailat mig så det blir nog en höjdar träff! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
Agge |
Jag kommer med M5:an. Mailar dig M femman lite senare angående detta. Ser ut som att det kommer bli en rolig och "snabb" träff :) //Agge |
|
Hoppas att jag får ordning på bilen till träffen. Måste byta bakvagns bussning Länk nr 15 Mailar dig M-Femman lite senare. |
|
|
jag kommer också.. /// mstrutsen |
|
|
Jag kommer oxå!!! M-femman mycket bra tid du valt för oss som har en bit att åka!!! 3x///M mångas dröm=min verklighet. |
|
|
Sweet Kommer med mstrutsen fråga; Ingen som sitter inne och är sugen på att sälja på ett par gamla klistermärken? De för kjolpaketet med den gamla bmwpower.se texten, gärna transparanta med svart eller vit text |
|
|
Stephan: Frivillig chaufför!:) Det ser ut som du får åka limona i baksätet, ståndsmässigt:DD starre: japp jag tror du var först. Kör du stephan dit eller hem?:) Mvh Asken |
|
|
låter som ett ypperligt tillfälle att rasta M3:an efter vinterdvalan! Räkna med mig! Livet börjar vid 300km/h |
|
|
måste ju vara fler M-bilar som kan haka på den 1:a maj.. hejja hejja!! /// mstrutsen |
|
|
BMW Car Club norge har jo treff på karlskoga den 30april, kan høre med noen andre M eiere der om det er interesse for at ta en tur til stockholm mens man først er i nærheten :) Fikk nå lyst til å ta meg en tur selv, har aldrig vært i stockholm. Det er vel ikke så langt fra karlskoga til stockholm ? |
|
|
Då var det done!! Du har en mail M-Femman |
|
|
Nån från närheten av filipstad ,typ karlstad som ska dit som man kan åka samtidigt med?????? Om bilen är klar då ( ,") |
|
| Det låter toppen. Tills dess borde jag hinna bli en Alpina B3 ägare :) Tar med kameran så kan man lägga ut lite bilder nätet om det är OK. | |
|
MrPK: Ta gärna me dig kameran... Jag tar alltid med mig en videokamera och en stillbilds :) Mvh Tobias |
|
bmw alpina b3 |
hur många är vi nu mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.