|
Sida 1 av 7
|
|
|---|---|
|
Nu är det dags att börja ladda inför årets första M/Alpina träff i Stockholm. Alla med en BMW M (även t.ex. 320is, M535i eller 850 csi mfl) och Alpina är välkomna Vi samlas vi Kaknästornets parkering 12:00 för Brostugan är upptagen av en Z träff den dagen. 12:30 kör vi genom stan och via väg 73 till Södertörn där vi kör en runda på några av Sveriges roligaste vägar. Sedan tar vi ett välbehövligt stopp för intag av föda i antingen Nynäshamn eller Södertälje innan vi återvänder till stan där vi avslutar träffen. Den exakta rutten är inte spikad ännu men den kommer att läggas ut i god tid innan träffen. Hoppas att det kommer många roliga bilar, i höstas kom det 12 bilar till M/Alpina träffen trots gråväder så det borde vi lätt slå! Ni som är intresserade att komma kan malia mig en ej bindande anmälan på mfemman@chello.se så man vet ungefär hur många bilar vi blir. Ni som behöver vägbeskrivning kan maila mig eller posta era frågor i den här tråden | |
|
Jag kommer!!! =) Jäklar va man längtar nu då... Kul att du startade en tråd ang detta M-Femman! Ja 12 bilar måste vi slå. 25 minst! =) Vore det kanske inte en kul idé om vi sluter upp oss med Z-gänget senare under dagen? Mvh Tobias |
|
|
Kommer! Får se om jag får dit båda min bilar...Starre eller Asken kanske kan anmäla sig frivilligt?! ;DD M V H Stephan -Don´t roll the dice if you can´t pay the price! Länk |
|
|
Skitkul! Det verkar komma en hel del spännande bilar...... MUMS!!! rodge dodge BmwCS #5251 Länk |
|
|
Var det 1 maj. Synd ;-( Jag som har längtad efter min första M-träff. Hade varit kyl att träffa Er alla men de händer ju så mycket just denna dag. Motorcykelns dag i Norrköpin. Dotterns födelsedag. Bjuden till 50 års kalas mm… Voine, voine, vone,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
Tyvärr kan inte jag komma, hinner inte! :-( Mvh Abbe Dagboken: Länk |
|
|
Låter trevligt! Ska försöka komma. /// Nicke M5an avsälld, nu rullar vinterbilen Mitsu Evo1 =) |
|
|
Redan har 10 bilar anmält intresse! Det här blir kul! Men det kä nns lite avlägset när man tittar ut i snöstormen... M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Det måste man komma på, verkar roligt :)) Alpina b10 3,5 #491 |
|
|
Det hade varit trevligt, men sonen har födelsedag så det är bara att glömma att man kommer iväg nånstans:( Mvh Kim |
|
|
Ni som inte kan åka på denna träff behöver inte deppa ! Den 21Maj kommer jag att anordna en Alpina och M träff ute vid Skokloster dit alla Alpina och M-bilar är välkomna. Mer information kommer om någon vecka. Hälsningar Ando Gunnarsson |
|
|
A.G: Vilken läcker B10 Biturbo du har! M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
|
Kommer om jag inte jobbar |
|
|
M femman: Tackar ! |
|
| Ja, kanske det... | |
blitz |
Kommer om bilen är klar tills i maj |
|
blitz: Vad har du gjort för roligt med bilen? M/Alpina-träff i Stockholm 1 maj Länk |
|
cane |
Kommer om jag har kvar min bil, går i kombitankar dessvärre :) |
|
STEPHAN: Jag anmäler mig till att få köra en av Stephans bilar till denna träff/Tack Ps.Undra om jag han före Asken?? |
|
| M femman: du har mail ;) | |
blitz |
M femman ja du får se när den kommer ut i maj ::)))) ska med i mag om d finns plats kvar |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.