AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.480

lacka nedre front spoiler

funderar på att lackera min nedre spoiler, dvs den med luftintagen.. någon som lackat som vet om man måste ha mjukmedel osv i lacken, eller om det gå bra iaf?

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
Kan bara säga vad jag tror (Eftersom jag är målare)

Men köp riktig lack på Norrala Bil å plåt (bra priser) , sen sprutar du. Jag lackade om min 7:a under dörrlisten å neråt , blev bra.

Tror inte det behöev mjukmedel. (O erfraen dock på denna punkt när det gäller plast)
ok:) såg en silverfärgad 7a som hade lackat den, jäkligt snyggt:)

//Danne
Länk

Länk
Beemer_Linkan
ja kan tänka mig det! hade mina funderingar på dörrlisterna när ja var igång med sprutan jag med , såg en 7.a i hudiksvall som hade lackat dom silver på en silverfärgad 7:a rikitgt snyggt !
:) tror jag ska lacka spilern blå, och fixa krom i njurarna... gillar krom hehe:) passar på mörk bil..

//Danne
Länk

Länk
de
51
denpa
728ia -97
Daol

Såg du den i stockholm?
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Lacka frontspoiler och trösklarna, det blir snyggt. Men lägg ner att lacka sidolisterna. Ser bara "kladdigt" ut på en E32
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Snygga fälgar förresten
Wa
36
Wallman
540ia-93
Jag har en mauritiusblå 540 som jag fick nedlackad efter att fronten blivit stulen i Danmark. Mycket snyggt ihop med vita blinkers. Natten innan i en annan del av Danmark försökte någon annan stjäla hela bilen så även dörrana på högra sidan blev lackade, plus nya panler under ratten som blev förstörda.
// Uffe
denpa: såg en bild av den här på autopower nånstans..

//Danne
Länk

Länk
bmwlundqvist: är frontspoiler och trösklar jag funderar på, sidolisterna tycker jag är snygga som dom är, med krom listen..

//Danne
Länk

Länk
bmwlundqvist: tackar:)

//Danne
Länk

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.