|
|
|
|---|---|
|
funderar på att lackera min nedre spoiler, dvs den med luftintagen.. någon som lackat som vet om man måste ha mjukmedel osv i lacken, eller om det gå bra iaf? //Danne Länk Länk | |
Beemer_Linkan |
Kan bara säga vad jag tror (Eftersom jag är målare) Men köp riktig lack på Norrala Bil å plåt (bra priser) , sen sprutar du. Jag lackade om min 7:a under dörrlisten å neråt , blev bra. Tror inte det behöev mjukmedel. (O erfraen dock på denna punkt när det gäller plast) |
|
ok:) såg en silverfärgad 7a som hade lackat den, jäkligt snyggt:) //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
ja kan tänka mig det! hade mina funderingar på dörrlisterna när ja var igång med sprutan jag med , såg en 7.a i hudiksvall som hade lackat dom silver på en silverfärgad 7:a rikitgt snyggt ! |
|
:) tror jag ska lacka spilern blå, och fixa krom i njurarna... gillar krom hehe:) passar på mörk bil.. //Danne Länk Länk |
|
|
Daol Såg du den i stockholm? |
|
| Lacka frontspoiler och trösklarna, det blir snyggt. Men lägg ner att lacka sidolisterna. Ser bara "kladdigt" ut på en E32 | |
| Snygga fälgar förresten | |
|
Jag har en mauritiusblå 540 som jag fick nedlackad efter att fronten blivit stulen i Danmark. Mycket snyggt ihop med vita blinkers. Natten innan i en annan del av Danmark försökte någon annan stjäla hela bilen så även dörrana på högra sidan blev lackade, plus nya panler under ratten som blev förstörda. // Uffe |
|
|
denpa: såg en bild av den här på autopower nånstans.. //Danne Länk Länk |
|
|
bmwlundqvist: är frontspoiler och trösklar jag funderar på, sidolisterna tycker jag är snygga som dom är, med krom listen.. //Danne Länk Länk |
|
|
bmwlundqvist: tackar:) //Danne Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.