|
|
|
|---|---|
|
fick av en slump tillgång till bilspeltet RFactor, det finns en helt spelbar demo med multiplayerfunktion, gå gärna vi www.bhmotorsports.com hemsida och kolla på spelet. jettehäftigt att köra.... The perfect Drive! | |
|
När man väl fick igång spelet tycker jag spelupplevelsen var en positiv överraskning. Dom har ju lyckats bygga in den där känslan av att bilen är riktigt ursinning vid fullgas nedför start och mål-rakan. Mycket tack vare ljudet kanske (hörlurar rekommenderas). Det kanske är vardagsmat nu för tiden (det var länge sedan jag spelade bilspel på PC) men känslan av att bilen understyr om man bromsar för hårt i kurvorna gick iaf jag igång på. Samma sak om man är oförsiktig med gasen. Godkänt om ni frågar mig! |
|
|
WOW! Det var ju riktigt bra ju! Sitter här med ratten och pedarna i högsta hugg! =) Bäst utan någon sorts hjälp (för utom ABS kanske) tycker jag personligen, då får man verkligen vara försiktig med gasen. Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
jag får det inte att funka!?!? får ner en liten fil bara inget rarat eller zippat Nån som har en direkt länk? |
|
|
Här är ett till demo för spelsugna. Faktiskt ett av de bättre racingspel jag kört sen Grand Prix 2 på den gamla goda tiden. Speciellt motorljuden och känslan om man väljer simulation mode. Riktigt snygg grafik om man har en riktigt fet dator. Man bör ha minst 128 mb ram på grafikkortet. GTR - FIA GT Racing Simulation v2.0 Demo Länk |
|
|
Delerium : Det är en bittorrent-fil du fått ner. För att ladda ner demot direkt gå till Länk ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Blir så less på alla nerladdningsställen som inte funkar >=( Än värre är dom där det tar upp mot en timme för att få hem en liten fil! Sitter man på 100mbit så ska man få den på 2 sekunder, MAX... *surar* |
|
|
Aaaahahahaaaaaaaaaaa tack så mycket ErikR jag har 10mbit tog 25 sek ;) |
|
|
total skojjade bara tar 40 minuter. Got damnit ;( |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.