AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
903

Ni som är nöjda med angeleyes på E36?

//
131
///puh
525ia m-sport -01
Vill ha angeleyes på min E36, men vill ha ett par som syns på dag tid och inte bara på natten. Vill inte bara ha ringarna utan hela lyktorna.
Vilka ska ja köpa?

(Har sökt en hel del, men ja tycker inte jag hittat något vettigt svar)

Mvh Lars
Köpte mina från styletech jag. SUPER trevlig att göra affär med. Har aldrig blivit bättre bemött som kund tror jag. Samt att produkten har varit väldigt tillfredsställande. Kolla på bilderna här så ser du att ringarna syns väldigt bra även dagtid. Länk

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
Såg att du bodde nära till och med nu...söderhamn...kom till bollnäs och kolla själv :-) ... men inte om du är brobergare ;-)

En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW!
//
131
///puh
525ia m-sport -01
Det där såg ju klockrent ut det, va bra pris på dem också.
Dom blire till att beställa=) Tack ska du ha spookshow.
Clean bil föresten.

Mvh Lars
//
131
///puh
525ia m-sport -01
haha.. jasså du är från grannkomunen=) trevligt, nä jag är inger brobergare så det är lungt ;)
Ja det är rätt bra pris måste man säga. Å snyggt är det :-)
Tackar Lars :-)
Ha de! Kanske möts på vägarna i hälsingland nån gång!

Haha..i så fall är du välkommen!

svavelvinter
www.stylabilen.se

KÖP UTAV DOM, bästa servicen. bästa kvalitén, bästa priserna :)

hälsa Razvan :)
El
339
Elfrippo
M3 coupé -96
spookshow: De där strålkastarna var riktigt snygga faktiskt. Det blir nog till att beställa en sådan sats. Sedan ska jag beställa ett xenon-kit från Kaixen också så kommer det bli förbannat fint!
Xenon är en sak jag funderat på också....du kan väl skriva här om du gör det och om det blev bra! Vad kostar det ungefär egentligen?

El
339
Elfrippo
M3 coupé -96
Ja, jag kan lägga upp en redogörelse med bilder när jag gjort xenonkonverteringen. Det blir nog om cirka en månad. Det kittet jag tänkte skaffa kommer som sagt från Kaixen och kostar 3995:-. Du kan gå in på www.xenonljus.nu om du vill se hur satserna ser ut och även hur resultatet blir.
Tack! Det vore verkligen kul att ta del av!

Visa användare
1.542
Razvan Terme
BMW 323i E46 Sedan
Länk
Rätt bra DIY på till E36

Länk

Samma

Länk

Mvh

//
131
///puh
525ia m-sport -01
Det skulle inte sitta helt fel med xenon, lägg upp en redogörelse när du är klar. Det blir nog uppskattat.

.............................
Pärlan min Länk
//
131
///puh
525ia m-sport -01
Lite Offtopic men spookshow hur mycket är din bil sänkt? är ute efter en sänkningssats som ser bra ut, vill inte att den ska bli för låg.

.............................
Pärlan min Länk
Den är sänkt 60/30. Är väl ganska lagom tycker jag. Kanske något mkt bak...hellre 60/20 tror jag nästan personligen att jag skulle gilla mer. Men är helt ok nu med.

fan va finna strålkastarna du hade___spookshow
ja blev åckås suggen på att beställa ett par såna men tror ni dom passar till min bil??

Toni
e de dessa du har eller?? Länk

Toni
Tack! :-)
Ja det var de jag beställde. De borde väl passa fast det är en alpina. Bara du tar rätt på sedan/coupé så skall det väl inte vara några problem. Alpina gör väl inte om karossen på nåt sätt inte.

jag har cupé ja tror inte alpina gör om karossen men ja ska ändå kolla runt litte mer :) men att par såna ska de nog bli!!!

Toni
Okey. Hoppas du blir lika nöjd som jag med dem då! :-)
Kan bara varmt rekommendera styletech också! Bättre service finns nog inte!
Ha de!

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.