|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Det är väll våran kära vän i skaraborg som alltid har förvånansvärt låga mil på sina bilar... Eller? | |
|
Vad menar du? Känner du igen nummret eller? Snygg bil däremot........"dregel" |
|
|
8000 mil på 4 år e väl inte märkvärdigt? snarare under det normala? // Daniel "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
Menade så klart mer än det normala (1500mil/år) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
| Hmmm du Jimmy ska vi slå till??? :-)) | |
| Tycker inte heller miltalet i sig är anmärkningsvärt, men är det en känd annonsör så förstår jag varför det varnas. | |
|
Ännu en gång är hr "BMW" igång och säljer bilar. Fattar inte säljaren hur förbannat oseriöst det ser ut? Jag anser att har man rent mjöl i påsen finns det ingen anledning att dölja sitt riktiga namn, i synnerhet inte om man har en bil för 160kkr att sälja. Sådana annonser går trots attraktivt pris bort för min del när jag letar bil. Om man som säljare inte vill att ens riktiga namn skall förknippas med den vara som utbjuds till försäljning finns det all anledning att dra öronen åt sig... |
|
|
Det är en känd typ av annons. Från Skaraborg, Alias BMW, kontantkorts nummer, Ja jag med fler har sett likande annser som inte har haft riktigt rent mjöl i påsen. Inte sagt att så är fallet med denna... Men jag är misstänksam och ville kolla på forumet om det är fler som känner igen honom......?? Är det ? Mvh Jimmy Carlsson |
|
|
Nja Linda jag vet inte riktigt..... det är rätt typ av bil men ingen touring om du nu inte vill att nisse inte skall få plats. Sedan får jag inte rätt vibbar av annonsen |
|
| Jimmy: Men den var fin....dock inga "arga ögon" | |
| Linda: Mycket fin... | |
|
Jimmy:ok. ...jag har hittat sidospeglar i kolfiber med blinkers på till bilen... |
|
|
Suck...!!! // Jögge Länk |
|
|
Jögge: Vadå SUCK!!!??? |
|
| Vart hittade du dem och vad kostade de? | |
|
Jimmy: 500kr på blocket |
|
| grymt snygg bil, men det är bra när ni varnar på forumet för sånna skojare | |
|
Jag har för mig att de finns i Karlstad med annonserar under närke, Skaraborg och Värmlands län. Och kallar sig alltid för "BMW" och bilarna är alltid lågmilare. ------ Länk Länk |
|
|
Hej. Kan det här vara en till? Länk |
|
| Undrade en sak jimmy om man har kontant kort är detta en nackdel ? Man kanske inte vill ha abonnemang eller så är detta nummer hemligt ! | |
|
Mauno// Precis! ------ Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.