|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Verkar som om att alla BMW-ägare har ett login på autopower.se ;) Härligt att se! |
|
|
Ja, det är ett måste! =) Skippar du magic fälgarna? |
|
|
Jag är intresserad. Du vet vad jag givit dig för bud! MVH Fredrik |
|
| Ja nu såg jag dina mail. 2000 till så är du välkommen. | |
|
Då får vad jag skrev i mailet, då har du en och annan krona över till din resa. Jag har egentligen ingen användning utav dem, utan mest en skysst grej att ha ett par 19" igen på bilen. Kommer också behöva fixa 35mm spacers bak, 1000:- |
|
|
35mm??? Ska du ha ET 3 då eller? Nu måste du räknat lite fel... |
|
|
Vad har du för nummer som jag når dej på, eller ring mig på 0735334745 MVH |
|
|
Jag har nu köpt Breyton Magic-fälgarna. Hoppas nu att det blir snyggt. Andra gången 19" nu på min M. Kan inte låta bli att åka med stora fälgar ;) MVH Fidde |
|
|
Ett gott val helt i min smak. Grattis. Det kommer att bli klockrent. Om du mot förmodan blir missnöjd så kanske jag har hunnit spara ihop lite på kistbotten så att jag kan lösa ut dig:) Se bara till att "svetsa fast" godiset så inte packet får långa fingrar. Mats |
|
|
Kan de va så att folk går och snor ens fälgar! Isf blir jag en mördare. |
|
| Ja, det blev affär till slut efter många onödiga om och men. Hoppas du blir nöjd yatooil! | |
|
Hoppas jag också, lite konstigt där med däcken..men de är ju sånt som man får leva med. Tack för en bra affär, med ett lyckat slut. Kunde tyvärr inte komma, satt i möte på inköpschefen på ett av Sveriges största företag i Smålands skogar ;) Lycka till med bilaffären i Italien. Vill och hinner du kan du väl kolla på en Ferrari 348 till mig.. MVH |
|
| Däcken fram är ju lite smalare just för att det inte skall spåra så mycket. Men däck är ju förbrukningsvara så byt till något du gillar när det blir dags. Det är ju snyggt på z3m med riktigt breda däck. Tyvärr så fick jag inte på bredare däck på min m3 därav däcken som sitter på nu. | |
|
Förstår detta. Min polare hade en Audi A3 med 19" där däcken också va lite för smala om du förstår vad jag menar. Men jag hoppas inte detta stör allt för mycket. Risken är ju inte så stor att jag kommer att byta framdäcken på fälgarna då mina 321hk sitter på bakhjulen. Fram bara rullar ju som sagt, eller får jag börja köra bana med bilen ;) |
|
| Men nu när affären är gjord. Är fälgarna äkta Breyton Magic eller kopia? Vore bra att veta, hoppas du inte ljög.... | |
|
Självklart är dom ÄKTA. Jag skulle absolut inte lura någon. Dessuton kan jag garantera att dom är helt runda inga genomslag, sprickor eller defekter. Dom är som det står i annonsen, dvs nyskick. Jag är extrempedant vilket syns på fälgarna. Det enda som blivit är det som däckgubbarna gjort när dom monterat men det är ju ytliga repor i klarlacken som går att polera bort. Det blir nästan alltid något när dom är på med sina maskiner... OBS detta syns knappt. Dom är Äkta men du fick dom till "kopia-pris" =) |
|
|
Detta tackar vi för. Hoppas dom blir bra på min M nu också |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.