|
|
|
|---|---|
|
Wow...en sån i garaget till sommaren, vitt ÄR snyggt! Länk | |
m3kär |
Tjena Mosse, Jag kunde inte öppna länken, kan va min data som inte fixar det heller! Beställde ett Ferritas idag, montering nästa fredag. Jag är förväntansfull:)) rob |
|
Riktigt läcker!! En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B, därför kör jag BMW! |
|
m3kär |
Nu fick jag fram den, skulle inte göra ont att stå som ägare till den:) |
|
Riktigt finn!!! Toni |
|
| Lite tam...NOT! | |
|
snygg, men vet inte om jag skulle vilja ha... har nog hellre en "vanlig" röd..:) tröttnar nog på det i längden:) //Danne Länk Länk |
|
|
Grym dekor ;) Här lite fler bilder: Länk Länk Länk Länk MVH / Jacob |
|
| Gillar inte färgsättningen, skulle funkat på en sporthoj men inte på en bil.... | |
|
de e färgerna som gör den speciell och att det är en M3 CSL!! tycker ja i alla fall... Toni |
|
|
jaken: Det är ingen sporthoj som har det arvet från BMW Motorsport.. Färgersättningen må se konstig ut men det finns en historia bakom dessa trevliga färger. :-) /Anton |
|
|
Riktigt grym!!! :) "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Tänker direkt på E30 M3 Evo!! Ser bra ut! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Snyggt!!! Men jag föredrar den "gamla" varianten där ränderna ligger på diagonalen tvärs över bilen. Det fattas också en blå nyans för att få den riktiga touchen. Hur som helst är det snyggt...och djärvt. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
| Helrätt bil som för tankarna till racingframgångarna med E30 M3 :) | |
| grym bil...den var snyggast på den första bilden...tycker att dem satt färgerna konstigt om man kollar från sidan Länk den här t.ex...skulle nog passa bättre om dem satt som på gamla racingbilar från bmw | |
|
det borde väl inte vara så svårt att beställa en motivlackad E46 med ///M färger, borde gå att få som individual utan att bli helt ruinerad pga lackeringen. Mugges E34 guide: Länk |
|
|
Det är ju en CSL... Men jag tycker d hade vart mycket snyggare med riktiga M-krigsmålningen likt M3 E30 på 80-talet... Niclas Nicke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.