|
|
|
|---|---|
| hallo är de nån som vet va de är för anslutning man ska köpa när man kollar på dubelkoniska luftfilter alltså hur många milimeter de ska va så man köper rätt filter så de passar ja har en m3 -93 nån som vet tacksam för svart MVH Micke | |
|
Tjabba!! När jag köpte mitt dubbelkoniskaluftfilter så tog jag ett på 90mm eftersom luftmängdsmätar anslutningen är 87mm. |
|
| ok...tackar köpte ett i dag å de passa nu måste ja hitta ett litet filter till den andra slangen som går in i burket också har du köpt ett sånt med ? MVH Micke | |
|
Se bara till så filtret sitter ordentligt fast, annars kan luftmassemängdsmätaren gå sönder. Det är även viktigt med en seriös värmeplåt...annars går bilen bara sämre, men det visste du säkert. MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Tackar för alla svar. japp ja har bygt en värme sköld för motorn med de blev bättre en va ja förväntade mig ser bra ut också =0) MVH Micke |
|
|
Ja jag köpte till ett filter till vevhusventilationen. Jag tror det va 25mm. Hur gjorde du värmeskölden?? Använde du den gamla eller bockade du till en helt ny?? |
|
| ja gjorde en egen har bilder på den de vart rätt bra faktiskt må ja säga har du nå msn så kan ja skicka över bild på hur de vart MVH Micke här är min msn lundgren_3@hotmail.com | |
|
Vad tror ni om detta? Länk bilen i fråga går allt ifrån dåligt utan värmesköld. Går den bättre med? :S Tycker den sitter lite väl nära lmm för att att smidigt kunna ha någon värmdesköld? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.