|
|
|
|---|---|
|
BMW 120iA "Miss Saigon Edition" Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Lite fler intressanta länkar om denna skapelse. Länk Länk Länk MVH / Jacob |
|
|
Typexempel på en snubbe med alldeles för mycket pengar och alldeles för lite smak :) Hoppas att damen hans blev glad iaf! Största felet är den hemska färgsättningen! "Fläckiga" bilar är inte snyggt, har aldrig varit snyggt, och kommer aldrig att bli snyggt :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Glömde tillägga att jag personligen tycker detta är det fulaste jag skådat. :) MVH / Jacob |
|
| jag tycker att inredningen var rätt grym..vad är det för front där bak | |
|
bmw_jerry: Här finner du vilka delar han använt sig av. Länk MVH / Jacob |
|
|
Fasen vad cool exteriör!! Mycket intressant! :-) Resten var helt klart mer än för mycket. /Anton |
|
|
Den där kan man ju lugnt parkera i Hall of Shame! En så fundamentalt gräslig bil är det länge sen jag såg! Till och med värre än ACS... ;) //Chrille |
|
| hade han bara haft annan blå o gul färg hade det nog blivit snyggare | |
|
Gillar den noggranna inpassningen av fotstödet :) Alla gör ju som de vill med sina pengar, mig föll den inte i smaken, "less is more" är säkerligen bara en löjlig fras för honom. Mvh, /Wille |
|
|
Riktigt ful! *ASGARV* "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Urk. / Joakim Länk |
|
|
Den är så j-a ful att den blir tuff! Ingen risk att man tappar bort den på stormarknadens parkering i alla fall, och vill man synas är den förmodligen effektivare än mångdubbelt dyrare skapelser. /// Gunnar E. |
|
|
Även dottern har fått en bil, en Alpina att "åka" i. :) Länk esize.JPG Länk MVH / Jacob |
|
|
Kollade in före-bilderna, den så bra mycket bättre ut innan han satte igång! /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.