|
|
|
|---|---|
|
Tänkte vad bilen kan vara värd ??? BMW 328 IA E36 Cab -96,6200MIL !!! Svensksåld ! Klarröd / Svart Cab Automat M-Sportpaket Sportstolar Svart Läderklädsel Klimat/Ecc Färddator Cd-stereo Windshott Lädersportratt Elcab Windshott 17" LM Fälgar MVH jossi | |
|
6200 mil? Låter extremt lite för en 9 år gammal bil!! "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Om den bara är sommarkörd så blir det nog inte mer än 6-7000mil på 10år... 130 kkr? |
|
|
Jag kan tillägga att den är bara sommar körd. 1 ägare OBS Ärliga mil Bilen är i nästan nyskick. Super fin MVH jossi |
|
|
Ja 130 papp låter rimligt! "the hardest cars to chase are german cars ..." - L.A. police department... |
|
|
Jag tycker att 130 Tusen låter lite biligt eller ??? Hitta en på denna sida 328ia M-packet -97 9000mil "import" för 145 Tusen En på Blocket 328ia -96 7000mil"Import" 158 Tusen. Den jag tänkte köpa är som sakt en 328ia M-packet -96 6200mil sv-såld, 1 ägare.Röd i nyskick . MVH jossi |
|
| Vad vill säljaren ha för bilen? | |
|
119 Tusen MVH jossi |
|
|
Svensksåld, en ägare, och relativt få mil är stora plus. Automat är en klar nackdel på en e36 vet inte om det möjligtvis är mer ok på en cab som kanske är mer av en glidarbil. 119' låter rätt om du söker en e36 cab. Kolla inte bara på utannonserade priser, ring och prata med ägarna så får du en känsla för hur många som verkligen blivit sålda och till vilka priser. |
|
|
Jag ringde säljaren. Han hade sålt bilen , fast han hade lovat mig . Vilken bandit. MVH jossi |
|
|
Även om det är kört nu (såld) så vill jag bara tillägga att det var ett bra pris och att det finns en hel del cabbar som är lågmilare från 96-98. En otroligt schysst bil! Automat är skönt och även om det är lite av en glidarbil så är det bra drag i den! Hoppas du hittar en annan mer seriös säljare! Samma sak hände mig (säljare sålde bilen till annan trots deal) och det var på BMW i Vällingby - befäster dessvärre de förutfattade meningarna om "bilnasare" Lycka till! |
|
|
MZorro: otroligt dåligt av en handlare. Hände mig också en gång. Hade reserverat en ny E36 cpt(-98) som stod i hallen. När jag ringde och skulle slå till var den såld. De erbjöd mig att beställa en ny, men prisskillnaden blev så sor då rabatten på lagerbilen var enorm och dessutom i besvikelse så struntade jag i det. Och lika glad är jag för det! 119K var ett superpris för cabben! |
|
|
Kan det möjligtvis ha varit denna: Länk Priset har ju stigit lite nu dock. |
|
|
Det är nog den bilen ...Allt verkar stämma .. Men killen sa till mig att den var sv-såld . inte Import. Annars verkar det vara den bilen till 99,99% MVH jossi |
|
|
Josef, du nämnde "OBS ärliga mil". Hur har du verifierat det? 6000 mil+allting tiptop och 119.000 går inte riktigt ihop enligt min bedömning. Är det bilen i annonsen så är den ju som sagt importerad och skulle få mig att fundera på miltalet iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.