|
|
|
|---|---|
| Är det någon som vet var man kan få tag på en reparationshandbok med svensk text till en 7-serie E32? | |
|
Det existerar inte, jag misstänker marknaden är för liten. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
synd.. har ochså letat en.. //Danne Länk Länk |
|
Beemer_Linkan |
Frågade förr när jag hade en E32 och då fick jag en länk till ett ställe som sålde en reparationshandbok på engelska för en e32 eller om det var på tyska , tror det var engelska. Kommer tyvärr inte ihåg vilken sida det var , men tråden finns säkert kvar , prova söka. / Andreas |
|
ok.. får söka lite då:) //Danne Länk Länk |
|
|
På engelska: Länk Mvh |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tackar:) //Danne Länk Länk |
|
|
Du frågade efter svensk men där kan jag tyvärr inte bistå med inf. Men för den som är intresserad så finns den engelska Bentley handboken upplagd för nedladdning på nätet (och även el schema) i .doc o .pdf format.För den som är normal haj på engelska så funkar det bra (och gratis!). Har inte länken just nu tillgänglig men kan skicka den inom snarast om någon är intresserad . |
|
|
Den finns att ladda ner här: Länk OBS!!!! Det är 117 MB, så man bör (=måste) använda någon form av download manager, t ex Länk ETM finns här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det är ingen som sitter och trycker på pdf-filen (som inte ligger kvar på e38.org) och har lust att dela med sig? |
|
|
Jodå, jag har den. Frågan är bara hur jag ska skicka den. Epost lär ju inte gå. Kom med förslag så löser vi det. Vill också bara säga att zipfilen innehåller 32 Wordokument med hela boken inskannad. Inte världens bästa kvalitet men det funkar. Richard |
|
|
Powerpost skickat |
|
|
Kommer att lägga upp den på www.files-upload.com ikväll. Sök efter E32manual. Richard |
|
|
hÅLLA vill haen till min 735iAL |
|
|
Här har ni manualen. Håll till godo! Länk |
|
|
1000 och några till tack!! |
|
|
Tack denna fil gick att ladda hem men ej att öpnna skadad fil står det |
|
|
Då kanske nerladdningen inte är fullständig, jag laddade ner och det funkar som det ska. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.