|
|
|
|---|---|
|
jag håller på att plocka bort airbagen på pass sidan och undrar då vilka säkringar och reläer som hör till den? nån som vet?? att plocka bort den va inga problem men nu varnar den ju för at det är nåt fel på airbagen!! H/Pasi huuu volvo på vintern :-(( | |
|
Hej, du behöver ett motstånd i trigger kabelen. Hör med någon rattaffär. finns vridet behövs ingen turbo |
|
|
ok tackar för det!! H/Pasi huuu volvo på vintern :-(( |
|
E-mark |
Gick det lätt att plocka bort krockkudden? Fick du tag i något bra motstånd? Vilket ohm-tal? sattes var?, var köpte du det? Skall själv plocka bort på en 525-93:a. Bör vara ungefär som din. Tacksam för svar |
|
inga större problem å plocka bort den jag fimpade strömmen först sen med en liten mejsel petade jag upp locket sen va det bara 4st M6 muttrar att lossa det svåraste va at pillra upp den från hålet! jag har inte hittat några motstånd än! har faktiskt inte letat heller jag återkommer om det så fort jag hittar någe!! H/Pasi huuu volvo på vintern :-(( |
|
svardska |
ska du ha bentlyn igen så kan jag droppa av den i morgon mitt på dan, jag har försökt kolla elscheman men hittar inget. du kanske lyckas bättre själv. 750ila-90 VW 1954 MB 200-89 VW Coach-90 mm.mm.mm... K,sVard |
|
jovisst det skulle inte skada att ha den sk fixa gardinerna å det stog i den hur dom ska vara justerade!! hade gott //pasi H/Pasi huuu volvo på vintern :-(( |
|
svardska |
ok jag kommer förbi i morron mitt på dan tror jag! 750ila-90 VW 1954 MB 200-89 VW Coach-90 mm.mm.mm... K,sVard |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.