|
|
|
|---|---|
|
Det gäller min 735ia -87 E32. Plötsligt märkte jag att varken c-låset eller någon av mina fyra fönsterhissar ville fungera. Alla säkringar är hela, alla kontakter sitter där de ska vara. Inga trasiga sladdar vad jag kan se. Det händer att c-låset låser upp ibland, men låser aldrig. Elhissen till förardörren gick aningen trögt tiden innan detta inträffade. Finns det någon som har en aning om vad det kan vara som har hänt? | |
| Nu har innerbelysningen också lagt av... :( | |
|
Förmodligen är huvudsäkringen under baksätet glapp eller av: Länk Troligen har du även problem med stereon. En ny kostar inte många kronor på BMW. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Ska kolla upp den! Tack! | |
tvåtakt |
Jag har fått järnsläpp, för jag kommer inte i håg vad boxen heter. Den sitter under baksätet ,och krånglar på precis det sättet som du beskriver. (ErikW vet säkert vad den heter) Jag bytte min på 750n och och mina elhissar och c-lås blev OK igen. |
|
Grundmodulen eller relämodulen, förkortas GM och RM. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.